Gå til innhold

TIPS til dere som ikke er så begeistret for å bruke våtservietter.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet den optimale løsningen!!!!! På apoteket får du kjøpt myke gode kompresser i pakker på 100 stk.(MESOFT) Koster rundt 20 kr. pk. Disse er veldig gode både bare med vann og med litt god olje på.

Nå har jeg også funnet den PERFEKTE plast-boks til å ha disse i!!!! Jeg bestilte fra våtserviett-etui fra "Gaia og ko" på barnevognskilt.no for ca 40 kr. stk. I disse er det plass til akkurat to stabler med mesoft-kompresser. Jeg holder de under springen og dynker de i vann, klemmer ut det meste av vannet og vips, perfekte våtservietter. Jeg tar også noen sprut med olje over.

Etuiene holder helt tett, og er lette å åpne med en hånd.

Måtte bare dele min "begeistring"... :-)

Skrevet

Godt tips som jeg tror jeg må notere ned, du! :)

Skrevet

Kommer til å gjøre det samme her - som vi også gjorde med de to andre når de var små. Tips; Tupperware Babuska-bokser er også knallfine til slikt etui... ;o) Og faktisk ganske billig. 3 ulike str for ca 140,-

Skrevet

Bare et lite tips til. Bandasjisten (hehe litt usikker på skrive måten)

er litt billigere 14kr pr pk. (alle monner drar ;))

Skrevet

Jeg bruker rett og slett gaskluter jeg, hjemme. Og da innimellom våtserv på tur da... Så evt for tur jeg ville brukt dette tror jeg...

Skrevet

Høres ut som et godt alternativ til våtservietter med altfor mye parfyme og andre stoffer i. Hjemme har jeg kun brukt bidéet til å skylle stumpen med lunka vann - sånn opp til 6mnd. For oss har det vært en god løsning.

Skrevet

Disse er kjempe gode! Brukte dem til storebror også vi=)

Fikk dem annbef av sykepleierne på nyfødt inntensiv på sykehuset=)

Brukte dem der hele tiden!

Skrevet

Det var lurt. Jeg brukte gassvaskekluter med vann på, og la dem i en brødpose bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...