Gå til innhold

Pen sort bukse/dressbukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 9 uker på vei, men jobber i resepsjon på hotell og buksene jeg bruker på jobb er allerede blitt for trange... Har ingen fast uniform fra jobben, bruker bare "finklær" hjemmefra, dress e.l...

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en sort buske som er som en dressbukse, eller litt sånn pen sort buske som ikke ser ut som en joggebuske, eller graviditetsbukse? Vises ikke at jeg er gravid (tror jeg), men kjennes som sagt veldig godt på buksene jeg har fra før..

Bor i Trondheim

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,!

akkurat dette var jeg også på utkikk etter, og fant ei fin svart bukse på hennes og maurits som er ei mamma bukse i linninga, men kan brukes til vanlig finbukse også, tror den kosta rundt 200-250 kroner her i kristiansund ihvertfall.. stikk innom h&m å se om du ikke allerede har vært der da..

Skrevet

h&m her i trondheim har noen fine,ihvertfall på city lade...synes ikke at det er mammabukse heller og den jeg har kjøpt er kjempegod... :)

Skrevet

Du kan jo se etter en bukse som er ganske lav i livet, jeg fant en på Vero Moda faktisk ogd en fungerte bra, i hverfall en liten stund. Ellers har de på HM, men det blir mer gravidebukse.

Skrevet

Prøv et belly band!

Jeg er i uke 33, og bruker fortsatt buksene i businessdraktene mine.

Jeg lette lenge etter litt fine mammaklær, men ga opp. De som ser ut som pene sorte bukser er ikke i nærheten av de jeg har til draktene mine. (Prismessig ja, men kvalitetsmessig stinker de)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...