Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Jenta mi er 7 uker og veldig oppmerksomhetssyk! Gråter hvis hun ikke blir bært, sunget for, lekt og dullet med.. Har tenkt å kjøpe en babygym til henne, men lurer på om noen har erfaringer med at så små babyer interesserer seg for babygym? Hun kan følge lenge med på rangler o.l og jeg håper derfor en babygym kan fange oppmerksomheten hennes såpass lenge av gangen at jeg får tatt meg en dusj eller smurt meg en skive uten at hun ligger å vræler intenst:) Noen som kan anbefale en fin og spennende babygym?
majsenna™ Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Vi har Tiny Love fra Babyshop. Tulla mi elsker å ligge under på det myke teppet og se på alle de myke ranglene. Det er musikk på den også. Fikk den i gave, så vet ikke hvor mye den koster.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Hva med vibrerende vippestol fra fisher price? Kjenner et par med urolige babyer som blir rolige en stund i den stolen:)
Marolla Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Her var babygym en nødvendighet. Hun nektet å sove og ville hele tiden bli underholdt. Kjøpte ikea sin vi da.
LRMG Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Hvis det er nærhet hun vil ha, så vil ikke babygym hjelpe. Min lillegutt bodde i bæresjalet på magen min fram til han var nesten 3 mnd. Interesserte seg ikke mer enn max 15 min for babygym da, men gradvis ble det mer og mer spennende og nå pusler han i lang tid med lekene sine. Men, nærhet kan bare dekkes ved å gi dem kroppskontakt. Det kan være slitsomt, men den perioden varer jo ikke så lenge!
annie-77 Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 mozart uroen fra Tinylove!! Fargerike figurer som snurrer rolig rundt, og fin dempet klassisk musikk. Genial. Den har tulla likt siden ho var 5 uker.
line_n & sara Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 kjøpte en på barnevognhuset (ca 500), er ganske sikker på at den også heter tinylove, den er myk, og veldig praktisk, feks når dere spiser middag, er det bare å legge babyen under, og vippe borti kantene m forten, så rører alle lekene på seg! det som er viktig å tenke på ang babygym, er at lekene bør kunne flyttes på, min kan justeres både i høyden (m plastikkringer) og flyttes rundt under hele gymmen. den vi har, har dessuten leker innebygd i teppet også, mye knitre-greier og en tutedings!
Kate77 Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Vi har en enkel babygym fra fisher price, sånt stativ uten teppe som hører til. Kosta bare to/tre -hundre. Veldig grei fordi det er enkelt å flytte rundt på lekene, kan også enkelt bytte ut med andre leker. Han lå å så på lekene fra han var ca tre uker og begynte å slå bevist etter dem rund to måneder en plass, er fortsatt veldig interessert i denne nå som han er seks måneder. Vi er veldig fornøyde med den i allefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå