Alvepia *happy mum* Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 når jeg nå tok sprøyten min i kveld kom det en dråpe ut etter jeg trekte ut sprøyten......... andre som har vært borti dette???? er noe stresset å oppspilt nå siden jeg straks skal reise nordover..... håper på svar!! ! ! ! ! ! ! ! !
ivf-MaMaMø Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Heisann.. Satt sprøyten i går kveld for første gang. Det kom en stor dråpe ut hos meg og.. Eg fortsatte å knipe rundt flesket når eg trakk den ut, så eg skal slippe taket rundt huden i kveld når eg trekker den ut igjen. Kanskje det vil hjelpe litt. Men det e normalt at det kommer en dråpe ut igjen har eg hørt.
Alvepia *happy mum* Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 oki, ja jeg holdte igjen i huden jeg og nå, ellers har jeg bruket å slippe taket før jeg trakk den ut.. Takker for svar:D
purple Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Hvis dere lar sprøyte spissen være inne i 5-10 sec etter at innholdet er sprøytet inn,unngår dere at det kommer noen dråpe ut igjen. Slik skal alle sprøyter settes.
Alvepia *happy mum* Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 joda, det gikk gode 15 sek før jeg tok den ut, ( har bestandi holdt den litt ekstra lenge ) var derfor jeg ikke skjønte hvorfor det kom ut.. men men..
Thea-81 Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Da jeg holdt på med Gonal skjedde dette meg også og jeg ringte straks klinikken. De sa dette ikke var noe problem og at jeg hadde "fått i meg" det jeg skulle ha uansett. Så ikke bekymr deg
Alvepia *happy mum* Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2008 tusen takk for svar:) i morra er det utralyd, ( den 1. ) så det er vel ikke så mange dager igjen med sprøyter og spray!
Smurfeline81 Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Må bare få legge til at sprøyta kan "lekke" litt når det står en sprøytespiss i, så det med at det ligger en dråpe på spissen er ikke noe farlig:) Man har fortsatt fått i seg hele dosen!
ivf-MaMaMø Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Nå har eg satt sprøyten 2 ganger etter denne første gangen. Og begge gangene har det ikkje kommet ut noen ting. Eg kniper godt tak når eg setter sprøyten og når eg har fått alt inn, så slipper eg taket og venter noen sekunder. Så trekker eg ut spissen.
elmaaani Skrevet 23. februar 2008 #10 Skrevet 23. februar 2008 Heia! Jeg hadde samme problem. Mormor (sykepleier i 40 år eller noe) sa at man skal slippe taket, dra den halvveis ut og vente litt der. Hos meg kom det en dråpe enkelte ganger, men andre ganger kom det ingen ting. Hva jeg gjorde forskjellig aner jeg ikke ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå