Gå til innhold

når fikk dere mensen igjen etter MA ? Ønsker mange svar :)

Tomaten

Anbefalte innlegg

Hadde utskraping etter MA i uke 13 den 16 januar (fosteret hadde vært dødt fra uke 9) ...

Jeg har fortsatt ikke fått mensen tilbake, og har gått å venta på den en uke nå.... Har trodd den har kommet hver dag, har hatt så mye murringer!!!

Lurer bare på om det er mange som har venta lenge på den, eller om den har kommet som den pleier i vanlig syklus....

Blir litt frustrert jeg... har så lyst til å prøve igjen!!!

Fortsetter under...

Hei!

Så trist at du har mistet! håper det går bra med deg.

Jeg hadde en MA i fjor som ble oppdaget i uke 18 (døde 3-4 uker før det). Fikk mensen tilbake etter 4 1/2 uke. Ble gravid i des 07 igjen, men ny Ma ble oppdaget etter 8 uker. Utskr. 10.jan, og fikk mens nøyaktig 5 uker etterpå (14.feb).

håper det ikke går så lenge til den kommer til deg også.

Lykke til!

Hei igjen Snart4barn...

Joda, det går bra nå.... må bare tenke at det et en grunn for at det skjer....

Leit å høre at du har har vært gjennom det samme.... Og to ganger også....

Får håpe jeg er like heldig som deg da, at jeg snart får mensen jeg også.....

Merker at jeg får bare mer og mer lyst på ny spire......

Masse lykke til til dere også, får håpe vi snart er gravide igjen begge to :)

Trist at du måtte oppleve dette...føler virkelig med deg.

Hadde MA i uke 8 etter et fryseforsøk. Fikk ikke mensen før 13 uker etter MA'en -MEN som alt annet er dette veldig individuelt. Testet positivt 4 uker etter utskraping(altså falskt positivt). Anbefaler deg å gå til legen for en sjekk hvis mensen ikke dukker opp snart. Jeg var til ultralyd og tok også blodprøver flere ganger for å måle hormonverdier. Opplevelsen av en MA er jo stressende i selg selv - noe som kan påvirke syklusen dessverre.

Ønsker deg lykke til!

Så trist å høre at du mistet!:(

Jeg hadde en MA i okt.

Jeg fikk mensen igjen 5 uker etter utskrapning. Mens nr. 2 lot derimot vente på seg.

Håper at du mensen din kommer tilbake snart, så du kan begynne å prøve igjen! Du må ha masse lykke til når den tid kommer!!:)

Annonse

Hei.Hadde MA med utskr. i uke 10 (fosteret døde uke 8) 24.jan. Mensen kom 19 febr. Jeg har altså forhåpentligvis kommet rett inn i vanlig syklus igjen. Så nå er det bare å vente på at det skal stoppe å blø,igjen. Blødde nesten 3 uker etter MA`en. Lykke til, krysser fingre og tær for at vi snart møtes på 1 trimester alle sammen.

Jeg mista på nyttårs aften,hadde utskrapning et par dager etter..Mensen kom igjen 26.Feb. Så ventet jeg da på eggløsning,men i stede fikk jeg rosa utflod i 4-5 dager..Har ikke sett snurten til mensen siden....Så syklusen min har det blitt noe krøll med etterpå...Har nå gått med mens smerter i ei uke,men ingen mens...Er såååååååå utolmodig etter å finne eggløsning igjen:)

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...