Gå til innhold

Nesten ikke noe fostervann

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt alt for tidlig vannavgang. Er i uke 16+6. De sier at hvis det ikke produseres mere fostervann, så har ikke fosteret noen sjans fordi det ligger "tørrt". Og at utsiktene derfor er dårlige.

Er det noen som vet noe om sjansen for at det produseres mer fostervann etter enn alt for tidlig vannavgang?

Kan man gjøre noe for at det skal produseres mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei... det produseres hver dag men så lenge det er ett hull i sekken renner det ut uansett.... har du vært hos lege? fått hjelp på sykehus?

les innlegget mitt som står litt under : Huff... Hvorfor heter det... kanskje du får noen svar:)

Skrevet

Hei Kikki.

Leste innleggene dine. Utrolig trist at dine små ikke klarte seg:( Hva skal man si...? Håper det går bra med deg etter forholdene!

Men tusen takk for at du svarte meg.

Får litt håp når man leser om alle andres erfaringer. For fra legene får jeg ikke noe håp.

Var på St. Olavs på onsdag. Alt så ok ut med knøttet, men det er nesten ikke fostervann. Det har nesten ikke vært fostervann på snart to uker.

Jeg har bare blitt sendt hjem etter ul'ene med beskjed om å holde meg litt i ro og vente på kontroll en uke senere. Men jeg ligger mest mulig pal i sofan/senga og drikke MASSE vann. Tørr nesten ikke gå på do, for er redd for at det vannet som er der skal renne ut.

Prøver bare å holde motet oppe nå til kontroll på mandag.

Skrevet

Hei igjen:)

Det går opp og ned hele tiden men tar tiden til hjelp... det er utrolig tungt.. rett og slett jævlig....

Legene gjør ingen ting før uke 24... Må være helt ærlig, det hjelper ikke å ligge hjemme og samle opp vann når du må bevege deg til sykehuset derfor skal du kreve at de legger deg inn... Vannet renner uansett om man ligger eller går men mindre om man ligger.... Det er masse jeg vil si til deg men tør ikke... Jeg trengte ekstra mye av alt siden det var 2 små engler inni magen... Ligg i ro og ta imot ALL hjelp, jeg fikk ikke lov å løfte, dytte, bære, gå i trapper absolutt ingenting, men allikevel måte jeg til sykehuset 2-3 ganger i uka....

Har legen snakket med deg om eventuell infeksjon å sånne ting?

Hva har legen sagt? Skriv gjerne på privaten hvis du vil det?

Kikki

• 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...