Gå til innhold

Tips til dåpsgave, gutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal være faddere til en liten gutt, og trenger gavetips ;-) Hva fikk barna deres i dåpsgave som dere satte "ekstra" pris på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spesialbestilt Ole Brumm stol med dikt og bilder på. med malt navn, dato og hisen.

Skrevet

Dåpsplatte med inngravering av navn, fødsels-/dåpsdato og vitale mål.

Skrevet

Den store godnatt boken. eller den store sangboken.......osv....

Skrevet

Jenta mi fikk foresten ett slik "rør" som du kan legge dåpsattesten inni, kjempe fin i sølv og med gravert navn på. den står til pynt i stua vår, syns den var litt kosli jeg :)

Skrevet

Berganssekk med tur kopp og pølsespyd, slipsnål, tripptrapp stol, den store hvite bok serien...

Skrevet

Røros-pledd syns jeg var en super gave!

Dessuten hadde gudmora til lillegutt laget en liten bok med selvkomponert dikt om hvordan hun tror lillegutt blir når han blir stor. Tårene rant da jeg leste diktet :)

Skrevet

Den store sjørøverboka (er i samme serie som god natt boka etc, men litt morro med sjørøverbok når det er til gutt)

Kopp og Asjett med motiv.

Kniv med gravering (gavekort på gravering er smart...)

Ellers så er det disse generelle gavene som sparebøss, tannboks, bestikk etc.. Passer jo både til gutt og jente..

Lykke til :-)

Skrevet

Vi fikk også en malt barnestol til vår sønn, og den er utrolig flott. Vi ble kjempeglad for den - noe som blir brukt og som varer lenge.

Den er kjøpt på www.malurten.no og stolen var mye finere i virkeligheten enn på bildet.

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...