Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var egentig veldig godt, og litt merkelig at jeg har vært der. fikk mye informasjon, hode var så fullt at jeg ikke kom på å spørre om noe mer. Gynekologen sa at den ene foliken min på venstre side var stor, så min dose kommer til å være på 125. sånn midt unnder normalen. så da er det bare å ringe på neste mens, litt usikker på når jeg får starte da, men på arket stod det tidligs bahandling i mai, det vil si uttak!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med gjennomført forsamtale:) Hvor hører du til? Vi var på forsamtale for to uker siden, og jeg har ringt inn mens i dag. Så nå har vi fått datoer for oppstart, jippi:)

Skrevet

jeg er på riksen. regner med å få mens den 8 mars. du er da to uker før meg du da ca. når skal du begynne?

Skrevet

Jeg skal begynne med spray 11. mars. Spennende tider det her:)

Skrevet

ja jeg gleder meg veldig, dagene går for sakte! hvor hører du til da?

Skrevet

Jeg hører til Haugesund. Jepp, dagene går altfor sakte! Men nå bør kanskje ikke jeg klage da. Vi var egentlig satt opp til forsamtale i slutten av mars, men så ble vi ringt opp og spurt om vi kunne komme 7. februar i stedet. Så vi var jo kjempeheldige:)

Har dere ventet lenge eller? Prøvd lenge?

Skrevet

vi begynte på hele prosessen i juli, mannen har tatt to tester og jeg har vært innom gyn par ganger. det var noen papirer som ble borte og vi ble to mnd forsinket i videre søknad. tidlig i januar sendte vi inn søknad. så tilsammen har vi ventet lenge synes jeg. vi har prøvd siden juli 05. ja dere var heldige da, deilig da. de hadde ikke fått kromosom og DNA prøvene når vi var er i dag, vi tok de for 2 uker siden. vi må vente til de er klare. litt usikker på hvor lang tid man må vente på de. ellers så han at jeg har eggløsning i morgen eller om to dager, så vi har en sjangse til på den normale måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...