Gå til innhold

Bailine. Er det noen her som har brukt det mye?


mamman til snupp

Anbefalte innlegg

Jeg hadde prøvetime i går og synes det virker alright..men veldig dyrt...fant derfor ut at det er billigere å kjøpe dette: www.elstram.no

men fungerer det på samme måte, eller er det bare tull å kjøpe det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

har ikke peiling på om det virker på samme måte, men uansett så tror eg ikke det virker like så bra så bailine.. du kan jo kjøpe det å teste det ut, så kan du gi tilbake mening etterpå om det funket :D hehe.. frista veldig mye å kjøpe den selv, men har ikke råd nå..

men syns bailine er verd alle pengene jeg, på mandag har jeg hatt min 15 behandling :) på di 10 første behandlingene gikk jeg ned 62cm, så jeg er kjempe fornøyd. men skal ble spennede å se koss mye jeg har gått ned på mandag :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Så kjempeflott!!Eg skal måles i neste veke,og er spent.No går eg på ketolysekuren i tillegg,og no begynner det verkeleg å vise.Begynner å bli så fornøgd med magen min no atte,ja heile kroppen.Så eg får sjå neste gang om eg skal gje meg då,må snart sette nasa i skulebøkene å skrive oppgave igjen.Har eit stykke vei å reise og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så veldig fornøyd me magen min ennå, men den har blitt veldig mye tynnere så d e nå hvertfall bra :) men derimot lår å rumpe e eg veldig fornøyd me, har blitt så mye tynnere der nå å rumpa mi e ikke så stor lenge så den va :) men på mandag så ska eg måles igjen å håpe på å toke av 20-30cm minst :-D hehe.. har 181cm igjen å ta av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!!Ja det er verkeleg effektivt den bailine beh. Og no er det så artig med det at det egentlig berre er behagelig,og klarer jo ganske mykje kraftigere program enn til å begynne med.

Lykke til videre då,eg er ganske spent på neste torsdag når ho skal måle meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...