Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Jeg var på helt vanlig kontroll på sykehuset idag, da jeg er tolv dager over. Legen sjekket meg, og sa: oj, dette er en stor baby, hvor høy er du egentlig? jeg er bare 1, 55 som jeg da svarte. Hun sa at hvis fødselen ikke hadde startet ordentlig innen søndag da, så ble det keisersnitt, for hun trodde rett og slett ikke jeg ville klare det. Så nå sitter jeg her livredd for at fødselen skal starte. Ser for meg at jeg ikke klarer å presse barnet ut, og at det blir hastesnitt av den grunn. GRØSS! Hvis rier skulle starte før søndag, kan jeg da ringe føden, og forklare min samtale med legen, og at jeg er veldig redd? Tror dere at jeg kunne fått ks uansett da? hvis de konfererer med legen? Nervøs nå, tenker ikke på annet.
Reese Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Jeg hadde ringt med en gang..bare din engstelse nå kan starte fødselen. Hvem i din størrelse ønsker å føde et stor barn? Men sa legen om hvor stor babyen var? Hvis du ringer å forklarer hva du er redd for vil du antagelig bli tatt inn på kontroll med en gang og di på sykehuset vil nok gjøre opp sin mening. Lykke til vertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå