Gå til innhold

Kombi eller duo til junibaby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best? Hører at duovogn kan være greit da det er dtørre plass til babyen som får endel høstmåneder i bag før han er stor nok til sportsdelen. Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kjøper simo kombi får du plass til voksipose oppi den til høsten.

Skrevet

foreløpig er teutonia mistral eller prestige favoritten. KAnskje noen som har anbefalninger angående hvilken av disse vognene som er best og? Vil ha en stabil og god vogn som er bra på alt føre og i marka, og med plass til å vokse i.

Skrevet

Jeg er en stor fan av duovogner. Da slipper man å trille og bære på sittedelen hele veien og kan bruke en del av gangen... Men smak og behag. Ikke helt sikker på hva teutonia har av muligheter. Valgte Emmaljunga Duo Edge (brukt)...

Duovognene er som du sier litt bredere som oftest da de ikke mister plass til sittedelen. Dette kan jo være en fordel for mai/juni babyer som våre. Men har ingen sperre for å gå over til sittedelen når jeg bruker pose samme hva så antar at det kommer til å skje den første vinteren fpr vår lille. De er jo ganske isolerte disse posene nå da(har voksipose og stoler fullt og helt på den)

Skrevet

Jeg har ikke erfaring så jeg kan ikke si hva som er best, men jeg skal velge en duovogn. Det er fordi jeg vil ha egen dypvogn som ser ut som det (om du skjønner hva jeg mener).

Vi skal kjøpe Brio sing, ny modell nå i 2008. Har forelsket meg helt i den vognen.

Skrevet

Duo siden du normalt sett får større bag.

Velg heller prestige fremfor mistral. Større bag på prestige, og vognen er bittegrann høyere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...