Gå til innhold

Emmaljhunga som kombivogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er en vogn som heter duo kombi, men finnes en helt ordinær kombivogn av merket emmaljunga? Jeg har ikke så mye greie på det med vogner... Men prøver å finne ut hva jeg vil ha, jeg vil ha en romslig kombivogn, jeg vil kunne bære med meg bagen inn. Vurderer simo kombi, men hører at den er veldig stor og tung. Noen som kan komme med erfaring fra emmaljunga (og si litt om hva type vogn de har) eller simo. Lurer på om emmaljunga er løetterene enn simo? Duo vognen til emmaljunga, er det tungt å bære med seg bagen? Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Emmaljunga har mange fine sportsvogner, som du kan kombinere med hardbag eller mykbag, så får du en flott kombivogn. Blandt annet har du City Cross, Cerox, City Jet, og mulig en som heter Classic sport.

Vet at City Cross er ei forholdsvis lett vogn, som jeg har hørt mange er veldig fornøyd med. Den er nok mye lettere enn Simo kombi.

Selv har jeg ei duovogn fra Emmaljunga. Synes ikke bagen er veldig tung å bære med seg, men den er jo ganske stor, og derfor litt upraktisk å bære. Ville nok anbefalt kombi om du skal bære bagen mye.

Ta deg en tur på www.emmaljunga.se, der kan du se alle Emmaljungas modeller.

Jeg mener at Emmaljunga er et godt valg. Det er kvalitetsvogner.

Lykke til med valget ditt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...