Gå til innhold

Noen som vil ha treff?? Gjøvik :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Ny på denne sia. Noen som vil treffes sammen? Tur el lignende?

Mamma på Raufoss

(ikke mange her inne tror jeg)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann :)

jeg bor på raufoss...

har ei jente på snart 9 uker ;)

hvor på raufoss ca bor du da?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei

Vestrumenga :) gratulerer med liten jente! vi får en til i slutten av mai :)

Dere bor da?

Vi går hjemme om dagene.. er litt små trist vær her i dag.

bruker du msn? er så skjelden inne på disse sidene.. blir liksom ikke helt tid.

Har dere noen å gå med?

Skrevet

hei. vi bor i grimås vi ;)

er hjemme mye vi også...hmm..nei har egentlig ingen å gå med..kjenner ikke så mange på raufoss.

har noen på gjøvik vi går med og treffes da.

bruker msn ja.

[email protected]

blir stas når nr 2 kommer da ;)

Skrevet

Hei.

Jeg er hjemme med en gutt på 8 måneder på Reinsvoll. Er innflytter og kjenner ikke mange med spebarn og synes derfor det hadde vært hyggelig å treffe noen av dere.

Skrevet

Måtte opp med gulesider der jah.. hihi.. er ikke veldig godt kjent her enda jeg. Vi var på småbarns treff i dag, det var kjempe stas for både barn og mammaer :) i fri kirken raufoss. Med barnesanger og lek. Skal være 3 dager i uken.. skrevet om det her:

http://smaatrollenes-aktivitets-blogg-toten.blogspot.com/

Må være spennende å ha ei lita på ca 10 uker da?? var å kjøpte først jente plagget i dag jeg.. helt rart, er liksom helt inni gutte ting og klær :)

Myye fint da!

Er noe på frelsearmen annenhver man og tirsdag også.. (har ikke vært der enda, får bli etter påske)..

Skrevet

Samme her, gøy å få utvida vennekretsen litt med andre som også har barn :)

Skrevet

Ser du har skrevet i bloggen din prinsessemamma at neste treff i frikirken er onsdag etter påske. Jeg regner med at jeg tar med meg Brage og kommer dit da.

God påske =)

Skrevet

hei hei;) kommenterte det ene innlegget ditt ;P men jeg er så dårlig på data med sånne blogger og hjemmesider ;P hehe

ja er ganske stas.men kjenner at jeg kunne nok tenkt meg faktisk å jobbet litt snart. ikke at jeg ikke vil være med snuppa mi altså men hadde vært gått å kanskje vært borte en dag eller to i uken og virkelig gledet meg til å komme hjem til mann og henne. blir veldig ensformig når man går hjemme sånn egentlig. å er det en "ledig" stund så er det alltids noe som skal ordnes så syns det er litt stressete for tiden.

men det går seg vel til litt etter hvert vil jeg tro ;)

koser oss værtfall da ;)

skal nå prøve å komme oss ut litt mer etterhvert og bli med på det treffet i frikirken osv:)

er vel baby sang i frelses armeen vil jeg tro?

klem

Skrevet

.. er litt grønn på det jeg å :)

Kan bli litt ensformig her i huset også... må nok gå hjemme et lite år til jeg. Gleder meg til å ha en jobb noen dager i uken..

Bli med å gå tur eller noe en dag da? :) Vi er hjemme hele påsken, sam jobber natta..

Ja, har hørt at det er på gjøvik. Kansje på raufoss også?

Klemz

Skrevet

Så koselig :) Jeg gleder meg allerede jeg.. er så ensformig å bare gå hjemme.

GodPåske til dere å!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...