Gå til innhold

Menssmerter i uke 35+2.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan det være tegn på? Noen som vet?

Er ikke sikkert det er noe, bare jeg som er førstegangs og uerfaren, hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har oxo mensmurringer,tror d er tegn på modning:)

jeg er 35+3

Skrevet

Godt å vite at noe er på gang:) Er kanskje litt tidlig enda da men...

Skrevet

ja kansje litt tidlig men er ikke så mange ukene igjne heldigvis=)

vente et par uker til hvertfall=)

menne skal jo bli nydelig å bli ferdig med denne store magen som er i veien for d meste hehe

Skrevet

Har hatt dette et par uker nå. Er bare 32+2 jeg da. Så jm har ment at det er litt prematur aktivitet hos meg og må ta det endel med ro. Men har forstått det sånn at det er modningstegn.

Skrevet

Hehe.. Nei, det går skremmende fort nå ja, begynner å få litt panikk over alt jeg skulle ha gjort før jenta kommer:) *puh* hehe..... men skal bli så godt å få henne ut:)

Mamma fødte meg 1 uke før termin og min bror 3 uker før, vet ikke om det går i "arv" å føde før termin men...

Skrevet

jeg har fått mine tre andre barn før termin så håper virkelig d med denn lille jenta oxo=)

tror mamma fødte alle oss før termin oxo å vi er fem hehe så går kansje i arv d=)får krysse fingrene for d hehe..

Skrevet

heisann

samme som med meg det:)men jordmoren min mente det ikke var noe farlig,jeg har da i tillegg hatt litt småblødninger de siste dagene,men hun mente at det bare var blodkar som hadde sprukket...men jeg skulle selvfølgelig passe på og ta kontakt igjen viss det ikke ga seg...jeg er 34 uker i dag.så kansje jeg føder før termin denne gangen oxo:)fødde ti dager før me førstemann..

Skrevet

Jeg har dette siden uke 30. Er i uke 32 nå..min jordmor mente det var litt tidlig og ba meg ta kontakt hvis smertene tok seg opp eller slimproppen gikk.... Hun tenkte vel også premature tendenser..men tydelig at dette kommer an på hvem man snakker med. Min søster hadde dette i mnder før hun fødte. Er nok tegn et på modning iallefall.

Skrevet

Jeg er 36+3 og har hatt dette di siste dagene, mens i dag har det tatt seg opp.... og med stikkinger i underlivet.... men regner med som dere skriver at det er modning på gang.... syns det er spennende å vite at det snart nærmer seg :o)

Skrevet

hei.. er selv i uke 38 (37+5) og har hatt dette de tre siste dagene.. så håper det skjer noe snart.. har veldig plager med bekkenet og det blir ikke bedre etter hvert som tiden går..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...