Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Er det noen flere som sover dårlig om natta??? er 27+4uker på vei...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 sikkert 99% av alle de andre som er like langt som deg:)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 er så irriterende.. men det blir jo litt våken netter når babyen kommer
Dubros Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Jepp...like langt som deg. Våkner minst en gang om natta. Ikke må jeg på do heller lenger, men våkner gjør jeg likevel. Gjerne sånn i 3-4 tida. Ganske irriterende.
junijente fikk julijente Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Synes ikke jeg sover lenger jeg ;-) Er 16+2 nå, og oppe for å tisse et par ganger om natta. Sambo har hatt denne uvanen lenge (han er diabetiker), men jeg synes han også er verre nå. I tillegg skjer det jeg våkner og er sulten, må opp og spise. Da kommer gjerne sambo tuslende etter, sulten han og, eller med føling. Foreldrene mine mener det er fint vi forbereder oss til våkenetter når ungen kommer, men selv mener jeg vi bare kan bytte ut dobbeltsenga med en enkel, vi rekker jo nesten ikke ligge der samtidig lenger ;-) Det går vel over om noen år ;-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Jeg sover godt når jeg sover, men er oppe mellom 2-5 ganger fortsatt om natten for å tisse. Jeg er 23+1 og har hatt det slik hele tiden. Det som sliter meste er at min mann snorker så jævlig at jeg sliter med å sovne etter at jeg har vært oppe på natten ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 den siste uka har jeg i gjennomsnitt sovet 4 timer hver natt.. utrolig slitsomt!!! får endelig sove litt bedre nå når mannen kom hjem fra nordsjøen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå