Gå til innhold

i dag har jeg vært slem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Du har jo ikke vært slem egentlig da... Hvis du føler deg sliten så er du jo på en måte syk... hehe det tar jo på å jobbe natt. Ikke ha dårlig samvittighet du... Du må jo trossalt ta vare på deg selv og lytte til hvilke signaler kroppen din gir, for å ta best vare på babyen i magen...

Slapp av idag du, og kom til hektene igjen... Du er garantert ikke den eneste gravid eller ikke gravid...

Da trengte du det helt sikkert... Greit nok er vi ikke lang på vei i følge alle andre, men jeg må si jeg kjenner det veldig på kroppen å jobbe natt. Er en helt annen meg som jobbet nå som før graviditeten...

ta vare på deg selv.:)

Skal vel helst ikke jobbe natt når man er gravid? Tar på kroppen veldig mye det og særlig nå som du er gravid. Jeg kuttet ut alle nattevaktene mine fra uke 18, fikk ikke lov av legen å jobbe natt. Hun sykmeldte meg rett og slett fra nattevaktene. Jobber skift ellers og har en veldig krevende og stressende jobb. Merket stor forskjell når jeg ikke jobbet natt lenger:) Er nå i uke 30 og fungerer fortsatt bra i jobb ellers:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...