Gå til innhold

Vippestol

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som har gått til innkjøp av vippestoler? Fra når er det greit å legge babyene oppi slike og for hvor lenge av gangen?

Noen som anbefaler noen? Det er en god del å velge imellom, og blir litt rådvill....

Har to jenter som nettopp er blitt 5 uker... og tenker at det er greit å ha vippestoler å sette dem i.... Noen forslag, synspunkter?

Fortsetter under...

Jeg har Baby Bjørn vippestol fra forrigemann. Vi tenker kjøpe en til når tvillingene kommer.. Det er viktig å kunne legge den så flatt som mulig mens de er små. Vi brukte den vippestolen leeenge - kjempefin å gi mat i da man kan reise ryggen ganske bratt.

Det er lett å vaske den i maskinen og tar lite plass ved lagring. Vårt lille gull elska den. Da han ble stor nok fant han ut at om han vugga litt med kroppen vugga stolen han... det var toppers. Kanskje litt dyr, men for oss var stolen veldig verdt pengene - ting man bruker mye kan man legge litt penger i mener jeg :)

Enig med "modem mamma" at Baby Bjørn sin vippestol helt klart er verdt pengene. Vi hadde den til første man som var strålende fornøyd med å enkelt kunne vugge stolen selv. Testet noen andre modeller når vi var hos venner med syntes ikke de var like bra. Trekket på Baby Bjørn er også veldig enkelt å ta av og på for å vaske i vaskemaskin, noe som er viktig å tenke på da stolen er veldig praktisk når de små skal begynne med grøt. Denne stolen tar også liten plass når man legger sammen den, slik at den lett får plass i bilen når man ska på hytta.

vi har ønsket oss vippestoler til gutta vi. så håper vi får det av broren min når gutta kommer. har mest lyst på b bjørn. men har også fått tips om å han en av de og en med lttt mer underholdning... praktisk når de blir litt eldre.. så vi får se.

tror barna må være rundt to mnd før de kan sitte i de.. og ikke for lenge av gangen i begynnelsen..

Tror det er helt rett... frem til de er noen mnd kan de ligge på gulvet - får ikke noe igjen å ligge i stol da. God å ha når barna begynner å snurre litt på seg slik av sofa'n kan bli nifs..

Jeg har et slikt aktivitetsteppe med noe greier over, samt stativ med leker - det har vært supert til gutta mine, tenker det blir tatt frem når tiden er moden.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...