Gå til innhold

Flere som ennå ikke har fått mage?

Anbefalte innlegg

Jeg er 15uker idag å har bare en bitteliten kul helt nederst på magen..

Har sedd mange som er ca like langt på vei som meg, og de har fått kjempe stor mage..

Er nesten sånn at jeg begynner å bli bekymra. .

Tror jeg slapper mer av hvis det er flere mageløse? :)

Fortsetter under...

joda du er ikke alene... -Dvs jeg har litt mage fra før :-) Om kvelden kan magen min stå ut, -men det er jo bare luft... Når jeg står kjenner jeg at det er en liten kul, når jeg ligger er den helt borte....

Er ikke bekymra i det hele tatt! Håper jeg slipper stor mage jeg. Håper jeg greier å være aktiv hele svangerskapet, og tror det hjelper å ikke ha så mye mage :-)

Det var ennå godt jeg ikke er alene :) Har også litt mage fra før av :)

Har det akkurat som deg at magen er helt borte når jeg ligger, og det er litt merkelig synes jeg.. For de sier jo at man skal kjenne den best når man ligger, men jeg kjenner det best når jeg står... :)

Annonse

jeg er 15 uker og har heller ikke no spess mage, men det begynner á komme litt, merker at jeg begynner á fá blikk fra de pá jobben om ikke vet. Som de fleste er det jo selvsagt mest om kvelden. Enig i at det er like greit, vet at babyen vokser og har det fint.

Jeg er andregangs og 14 uker, og har heller ikke mage. Men var på ul i går, og siden det var en sprell levende liten beibi der, er jeg ikke bekymret. -Men stresser i utgangspunktet ikke like mye etter å få mage denne gangen som første gang, den kommer tidsnok. Og stor blir den uansett(:

hei, jeg er 2 gangs og 17 uker på vei. min mage har nettopp kommet, plutselig etter en liten uke så var den der. Jeg hadde det også sånn at når jeg lå så så jeg ingenting (har også litt mage fra før)Det er ikke noe tvil om hvordan det er fatt med meg;) Ikke bekymre deg den kommer tidsnok. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...