Made in Oman Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Og sidan det viser seg å vere ein gut til, kjem namnedebatten Torjus eller Halvor? Begge namna er i slekta. Ev. alternative namn ønskes SÅ GØY!!!!!!!
prebs Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Gratulerer med ny gutt:) Jeg synes Halvor er et veldig koselig navn!
Jeanskin Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Gratulerer da! Begge forslagene dine er fine og passer godt til Oskar. Synes kanskje Torjus er finest.
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Liker nok Halvor best, selv om Torjus klinger fint til Oskar.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Jeg likte Torjus best av dine forslag. Hva med Torben, det er enda finere synest jeg. Oskar og Torben. Uansett, gratulerer masse med en gutt til:)
Vannmann35 Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Synes hverken Torjus eller Halvor passer spesielt godt med Oskar, men liker Halvor best. Grattis med en kommende sønn :-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Gratulerer! :-) He he, jeg tenkte med en gang Amalie da jeg leste overskrifta, men så leser jeg at det er en gutt dere venter ;-) Er veldig usikker på hvilket navn av Halvor og Torjus jeg synes passer best til Oskar... Kansje Halvor? Andre navn jeg synes passer er Edvart eller Henrik/ Henry.
Troillpia Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Grattis med den kommende gutten! Jeg synes Halvor er finest av de to navnene. Andre forslag: Oskar & Sigurd Oskar & Jakob Oskar & Peder Oskar & Tobias :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå