Gå til innhold

Gode/ ikke så gode barnehager på Torshov?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

• 2 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 2 år senere...

Ser at det er sterke, negative, oppfatninger om Oskar Braathens barnhage i flere gamle innlegg. Jeg kjenner meg absolutt ikke igjen i dette. Vår datter har gått i denne barnehagen i over ett år og vi som foreldre er strålende fornøyde med de ansatte og barnehagen generelt.

• 4 år senere...

Oskar Braaten barnehage Anna Sethnes gate er en strålende barnehage! Har hatt datteren min der de siste 5 år og har hele veien vært svært fornøyd. De ansatte er omsorgsfulle og engasjerte og jeg har ingenting å utsette på fysisk miljø heller. Det er riktignok en gammel bygning, men for meg er det en del av sjarmen med å bo og leve på Torshov. Det er synd at det er så mange dårlige omtaler av Oskar Braaten barnehage i denne tråden. Tipper de er utdaterte. Jeg kan gi barnehagen mine beste anbefalinger! -og vil velge den på nytt dersom det blir aktuelt.

Anonymous poster hash: 58240...90e

Jeg ser at mange er misfornøyde med Oscar Braaten i Anna Sethnesvei. Disse kommentarene er fra 2008 som var en dårlig tid for barnehagen. Oscar Braaten er ikke lenger en dårlig barnehage. Jeg har hatt min datter der nå i 4,5 år og har vært kjempefornøyd! Personalet er omsorgsfulle, engasjerte, positive og opptatt av at barna skal ha en god hverdag med lek, læring og vennskap. Vi som foreldre var trygge hver eneste dag på at vår datter hadde det bra. Og min datter har hver eneste dag i 4,5 år villet gå til barnhagen. 

Jeg har bare godord å si! Jeg har en til som skal i barnehage neste høst og det er ikke tvil om hvilken barnhage hun skal i! Hun skal i Oscar Braaten barnehage og det gleder jeg meg til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...