Gå til innhold

Er det offesielt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her vet stort sett alle det,gikk ut med det med en gang vi fikk positiv test,da vi viste at dette kom til å komme for en dag på julekvelden uansett,da folk ville ha forstått det da jeg ikke kom til å ta meg juleølen til pinnekjøtte. Vi ønsket ikke at det skulle være samtaleemne den kvelden så vi gikk ut med,så folk kunne snakke med oss om det på forhånd.

Når det gjelder å snakke om det,spør de jo hvordan det går osv,men ikke noe veldig samtaletema da.

Annonse

Her vet "alle" det ogsá. Pá jobb sa jeg det litt gradvis, fórst til min "fórste sjef", vi har jobbet sammen lenge og er gode kompiser og synes det ble vanskelig á forklare alle gangene jeg skulle til legen. Ná er det helt greit, og jeg er mye mere avslappet. Men man má jo selv gjóre det man fóler for og fortelle til de man har lyst til....

Her viste ALLE det da jeg var 9 uker på vei, takket være min mann med en hjernecelle (i rullestol)...

Jeg ba han IKKE si noe til noen.. så reiste jeg 1 uke på ferie, og da jeg kom tilbake så var det ikke mindre enn 23 stk som viste det... Så jeg fikk ikke gleden av å fortelle det til noen.. (noe jeg hadde gledet meg til) må si jeg er veldig skuffet og lei meg for det.. er liksom ikke noe man kan ta tilbake og gjøre godt igjen...

jeg sa det når jeg var 14 uker på vei. Da MÅTTE jeg si det til sjefen,for jeg jobber på en industri plass.. Pluss at det vistes raskere nå enn første gang,så det ble litt vanskelig å komme seg unna. Første gang sa jeg ikke noe før jeg var på UL. sjefen min visste det da tidligere,for jeg var veldig dårlig. Jeg ville ha ventet m å sagt det til ETTER å fått jobb hvis jeg var deg. Dem har ikke lov til det, men du står nok ikke først i rekka hvis de får nyss i at du er gravid. Irriterende å urettferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...