Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 går det an å kjøpe til fotbremse? det er kun håndbrems på min ew.... er det kun de nyeste ew som har fot å ikke håndbrems, eller har jeg blitt orntlig lurt.... humm...
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Vi kjøpte EW classic i 2005, og den har kun brems på hjulet - ikke noen håndbrems. Det var faktisk en av grunnen til at jeg kjøpte den, ville ikke ha så mye "dill" på vognen som håndbrems f eks.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 men kan man kjøpe til fotbrems? noen som vet det?
engletrollet Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Vet ikke hvor du får fotbrems, men måtte bare kommentere at jeg alri har sett en easywalker classic med håndbrems. Hverken eldre eller nyere. Spørs om den er påmontert av eier?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 har ikke anels jeg nei, men det står easywalker på bremsen, å den har ikke fotbrems...
engletrollet Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Da har jeg vært inne på http://www.easywalker.nl/noo/faq.html Der står det følgende: Er det mulig å tilpasse det svingbare forhjulet til min EasyWalker Classic? Det svingbare forhjulet er laget til den modellen som har parkeringsbrems. Det svingbare forhjulet passer eldre understell, men da vil ikke bremsen på forhjulet virke. Bruk av svingbare forhjul på eldre modeller er derfor ikke anbefalt og gjøres på egen risk. Det er mulig å sette på og tilpasse parkeringsbremsen på en eldre modell. For pris, ta kontakt via kontaktskjema. Så da er det mulig å få en fotbrems til vogna, som må være eldre enn 05 siden den har håndbrems.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 fant dette jeg også, har sent dem mail:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå