Gå til innhold

Har noen blitt gravide etter en ma...

¤suzy¤07¤09¤okt10

Anbefalte innlegg

Uten å ha hatt en mens i mellom??Er sjangsen stor for å oppleve en sa/ma igjen?Har noen opplevd det? Eller gikk det godt?

Vi har begynt å prøve igjen,en uke etter utskrapning! Er sjangsen 50/50? Noen som har noen meninger om dette?

Ble plutselig litt urolig nå!

Glemte å teste meg før vi begynte, slik at jeg vet ikke om testen ville ha vært negativ! Hvor lenge ventet dere med å begynne å teste dere?Når kan jeg vente mensen? Og hvis ikke den kommer kan jeg test meg om 2 uker?Uten at det er symtomer fra forrige gang?

Ble litt innviklet.Håper dere skjønner hva jeg har skrevet! Og håper noen kan svare meg!

Hilsen meg.

Fortsetter under...

Hei vi har startet å prøve igjen. Er ca 3 1/2 uke siden utskraping da. har kjøpt en haug med billigstrimler så jeg har testa litt underveis. Nå er det veldig svakt så man nesten ikke kan se streken. jeg satser på at om jeg blir gravid igjen vil den bli sterkere etterhvert + at jeg får veldig gravid symptomer så jeg har visst jeg har vært gravid de 3 gangen jeg har vært det før jeg har testa. Jeg har 5 ukers syklus så jeg håper isåfall at TR kommer rundt den 3 mars men får bare vente å se. Vet ikke om det var så veldig mye til hjelp for deg da;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...