Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har brukt minipillen conludag i 3 måneder. MEn slutta pga humørsvingninger og NULL sexlyst!! Jeg fødte for 8 måneder siden og ammer kun 2 ganger daglig og har enda ikke sett snurten av tante rød!! Planen er å sette inn kobberspiral neste uke, men kan jeg det når jeg ikke har mensen??? Må jeg vente til mensen kommer og bestille time når syklusen er normal igjen..?? Jeg er ikke gravid altså Håper noen kan hjelpe meg;)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Det skulle vel ikke ha noe å si at du ikke har fått mensen enda! Det er jo et mekanisk prevensjonsmiddel. Jeg satte inn spiralen min ca midt i syklusen. Ikke gravid, sikker? PS farmen er ikke før på lørdag
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Nå har jeg satt inn kobberspiralen! Jeg er kjempe fornøyd med den!! Blødde noen dråper rett etter at den var plassert, men ingenting etter det... Kjenner den ikke og humøret er mye bedre enn med minipillen. ANBEFALES!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå