Gå til innhold

Noen som er kjent med utvalget i USA?

Nattinatta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som har vært eller bor i USA?

Lurer litt på utvalg av utstyr der borte. Tenker da på småting.. Enten om noe er billigere eller at det finnes noe litt spesielle ting der som en ikke får her hjemme..(klær ol...)

Spør pga av jeg skal til Dallas om en uke, og har planer om å se på litt babyklær ol.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i USA flere ganger, og de har et mye større utvalg i babyutstyr der. Og ikke minst er så og si alt billigere der, noe til dels mye billigere. Nå som dollaren er så svak i forhold til kronen, ligger du derfor godt an til å gjøre noen gode kjøp:-)

Ta deg en tur på en babiesrus-butikk f.eks., får barnas hus til å virke som ekstremt overprisede minibutikker :-)

Skrevet

ahh, takk for tipset!

Skal holde utkikk!!

Skrevet

Jeg bor i USA, har bodd her i seks år. Jeg vil si at du bør sjekke ut Target, som er en sånn Walmart-aktig butikk, bare en del finere etter min mening. Der finner du mye sånn type små-ting som er greie å ha; billig! Jeg fikk min første datter her, og kjøpte det alt utenom vogn her. Problemet er at noe av det du kan spare mest på (bilsete og andre store ting) blir det stress å ta med på flyet... Eller så kan går vinninga opp i spinninga, da du evt. må betale overvekt eller for ekstra kollie.

Fisherprice produkt er mye billigere her enn hjemme forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...