Gå til innhold

heihei

Anbefalte innlegg

Skrevet

ufff, er så deppa! forvirra og bekymra..tror dere at eg har svangerskaps depresjon?..vist eg kjøper noe til babyen i magen så blir eg ikkje glad:( sånn som eg er blitt tidligere i svangerskapet..har vart så lenge at eg er redd for at det ikkje skal gå over..prøver å presse meg til å bli glad.,men da blir eg stressa og enda meir bekymra..hjelper ikkje å snakke med folk heller for dei sier bare at eg skal skjerpe meg eller komme over dette for det har vart så lenge og da blir det jo verreog endea meir stressa og sjølvtilliten min blir verre..har snakka med så maaaangen om dette alle sier forsjellige ting som forvirra meg..er ikkje meg skjøl lengre..det irreterer meg når INGEN veit kordan dei skal behandle gravide..ikkje jordmora en gang. blir så fortvila..ingen lytta bare.,alle tenker bare på ka dei skal si..føler at ingen bryr seg..ingen greier å forstå..vist eg snakker med psykolog så føler eg at eg blir manipuleret, vil jo bare bli meg skjøl igjen..ALLE går liksom å bestemmer over meg, føler at eg ikkje får bestemme ka eg skal tenke eller føle..dette har ødelagt meg, har nesten ingen følelser i det heile tatt lengre..hatr glømt kordan ting har vært og føler meg så dum..psykologen sier at eg skal bli sint og ikkje deppa for ting men blir jo sint men deppa for di om..er redd for at eg ikkje skal bli glad i folk lengre,eller at folk har tatt vekk følelsene mine for alltid..dette er ikkje meg! hørest dette teit ut??flere som har desse tankene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...