Gå til innhold

Jeg visste ikke hvem far til datteren min var

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder meg anonym, men tenkte jeg kunne fortelle dere litt fra min historie.

For noen år siden ble jeg gravid med datteren min, jeg hadde tre ulike fedre alternativ (høres mye ut, men et av dem var ikke frivillig fra min side). Jeg ga beskjed til han jeg følte var faren, men kunne ikke være sikker, fordi noe hadde skjedd rundt samme dag. Han stilte opp for DNA test etter at jenta mi ble født, og han var faren.

Jeg hadde fått litt kontakt med mora hans mens jeg var usikker, og var ærlig mot henne, sa at jeg ikke ville blande de med jenta mi i tilfelle han ikke var faren, for deres del og hun forstod det. Da jeg forstod at hun var farmor kontaktet jeg henne igjen.

Familien til BF var så gjestfrie og tok i mot både meg og datteren min med åpne armer (har vært verre med BF, som ikke godtok at jeg var usikker på hvem faren var. han er veldig glad i datteren, men ikke like glad i meg forståelig).

I dag har vi mye kontakt med familien til datteren min på fars siden, og hun har vært like velkommen her til verden som barn født av gifte foreldre.

Men jeg har møtt mange fordommer. Er mange som fremdeles påpeker at jeg ikke visste det, at jeg måtte jo være "løs" og at jeg sikkert lurte alle guttene bare for å bli gravid. Men ting skjer ikke alltid som planlagt, men jeg har vært heldig og fått en datter som faktisk er elsket av så utrolig mange.

Lykke til dere alle her inne. Prøv å hev hodet over dem som bare slenger dritt. Det er som regel dem som er uviten om en del ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...