Gå til innhold

Tromsø anyone???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, passer nok best med treff etter arbeidstid. Jeg håper jeg klarer å stå i jobb fram til jeg må ut i permisjon. Jobber i et kontoryrke og min arbeidsgiver er ganske lydhør i forhold til tilrettelegging. Foreløpig er formen bra og fortsetter det slik er det jo bare en drøm å være gravid :-) Er din form bra da?

Min form er nok så langt fra bra som den kan omtrent komme tror jeg.. Har ekstremt med bekkenløsningssmerter og sliter stort sett med å gjøre de enkleste ting! Så vet ikke hvor lenge jeg klarer meg på jobb (jobber i barnehage) selv om alt der er tilrettelagt for meg.. Men cafe er alltid fint!! :-)

Vi får finne på noe lurt så kanskje vi får til noen treff innimellom!! :-)

Huff, det hørtes ikke bra ut! Har hatt antydninger til bekkensmerter av og til, men det har som regel gått over når jeg har fått roe meg ned. Så ta vare på helsen din og prioriter deg selv! Jobb i barnehage er nok ikke den enkleste jobben.

Siden dette er mitt første barn er det jo alltid hyggelig å møte andre i samme situasjon. Cafètreff er midt i blinken :-)

Annonse

Ja, det hadde jo vært hyggelig å begynt og treffe andre gravide kvinner!! Er ikke så mye inne på babyverden, men finnes sikkert noen der som er klar for treff:-) Jeg vet ikke helt hvordan man setter opp treff/ordner det, kanskje du vet? Jeg reiser bort i vinterferien/påskeuka, skal på en etterlengtet sydenferie da. Tiden fram til vi reiser på ferie er ganske hektisk, har mye jeg må bli ferdig med på jobb.

Hei dere :) Jeg bor i Tromsø og har termin 24.juni. Når har dere termin? Er gjerne med på treff! Har vært på 3-4 BIM-treff på kveldstid, det er annenhver onsdag og torsdag. Er onsdag nå til uka kl. 18 på Gründer. Det er mest jenter som har termin i mars/april så idag var vi faktisk en gjeng på 8 jenter som møttes som har termin i juni/juli. Det var kjempekoselig! Vi møttes kl. 16 På byen og spiste middag og skravlet.

Okei :) Følg med på terminklubben for juli! Der har vi en link som heter Tromsøjentene. Bare sleng dere med! Treffene som er annenhver onsdag og torsdag kl. 18 ligger på BIM-treff og er for alle. Tror ikke de legger ut sted før etter mandagene når de møtes kl. 12 på dagen. Har variert litt hvilken kafè/sted vi har hatt treff på.

Annonse

Æ e også 26 år og sosionom. Har termin 24.juni. Jobbe i Rus- og psykiatritjenesten på Sosialmedisinsk senter. Andre gang æ e gravid, men mista ifjor vår så det bli første barnet. Du må slenge dæ med på treff Mallis, følg med på BIM-treff sidene og Terminklubben til juli.

Hei.

Har termin 27.mai, men kan hende det blir junibaby på meg, så jeg sniker meg litt inn her:)

Har vært på noen BIM-treff som går på onsdager og torsdager. Veldig koselig. Men som en annen her nevnte, så er det en godt etablert gjeng med feb-april gravide der. Heldigvis har det begynt å komme flere med termin litt senere (tror vi er 2 mai-jenter) og noen juni og julijenter. Håper på å se flere av dere der snart. Veldig koselig og sosialt å treffes der. Men savner som sagt flere mai-juni-juli-jenter.

Jeg venter forøvrig nr 2. Har en som blir 3 år i juni. Gikk mye på treff forrige svangerskap også, og vi ble en fin gjeng med mammer og babyer som hadde treff både på cafe og hjemme hos hverandre etterhvert. Utrolig kjekt når man går hjemme i permisjon:)

Hei, æ har også vært på nån BIM-treff med feb-april-jentene. Har termin 24.juni, ble flyttet frem fra 2.juli. Kanskje jeg har møtt deg da? Hva heter du? Var du med å spiste på Steakers? Jeg har også veldig lyst å bli kjent med noen jeg kan ha kontakt med under fødselspermisjonen, er mitt første barn. Alle andre jeg kjenner jobber jo på dagtid. Fint å være med noen som er i samme situasjon, trille tur etc. Æ bor på Storelva på Kvaløysletta, noen andre i nærheten?

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...