♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Hei jenter! Nå er jeg i 22.pp og har innsett at vi nok må ty til IVF for å få en gullunge til! Jeg har barn fra før og får nok ikke noe dekket av Staten. Er det noen som vet om det er prisforskjeller på de ulike klinikkene i Oslo/Østlandsområdet? Noen som vet hva et forsøk koster ca? Er neste forsøk eventuelt billigere? Er det forskjell på suksessratene ved de ulike sykehusene? Hva med ventetiden før en får sette i gang? Kan egglederne min ha blitt tette selv om de ikke har vært det tidligere? Mange spørsmål, men jeg håper du kan svare på noen av dem ;-) Klem
Smurfeline81 Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Hei! Pris på privat varierer litt, men mellom 22000-24000 kr per forsøk er vanlig. Man kan også kjøpe "pakke" på 3 forsøk, hos klinikk Hausken i Haugesund betaler vi 44000 kr for en slik pakke. Litt usikker på pris på de andre klinikkene, Aleris og Volvat, som er i Oslo. Det er som regel ingen vente tid i det private, bare å ringe dem og bestille time til en forsamtale! De vil nok foreta en utredning av dere for å finne ut hva problemet er, eggledere kan bli tette eller det kan være andre grunner. Selvom du har barn fra før, har du rett på hjelp i det offentlige, bare så du er klar over det også! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå