Gå til innhold

En liten presentasjonsrunde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 19 år, gift og bygger hus.

Er under kategorien "snart klar". Vi har ingen barn fra før.

Er fra Jæren, altså Rogaland

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg er 31 år og samboer. Har en sønn på 3 år og venter tvillinger i august/september.

Skrevet

er 31 år, gift med en fantastisk mann, og sammen har vi to barn og den tredje som kommer til sommeren. ( juli eller august)

Skrevet

30, samboer og forlovet, nr 1 på tur. Nord-Norge..

Skrevet

Jeg er 23 år og er samboer. Har en datter på 3 år, som får en lille bror 14 juli.. :) Drammen

Skrevet

Jeg er 20 år og bor i hus sammens med sambo! :)

Har tenkt og prøve på vårt første barn til høsten,og det gleder vi oss veldig mye til!! :D

Skrevet

Jeg er 24år, gift og har to barn på 6 1/2år og snart 2år :)

Skrevet

28 år og samboer. (fra sogn og fjordane)Vi har vært sammen i 8 år og venter vårt første barn. Flyttet inn i nytt hus for snart ett år siden, fått på plass katt og stasjonsvogn og venter nå på siste tilskuddet til familien som skal komme 12.april.

Skrevet

Jeg er 22 år , gift, giftet oss 23 juni 2007, vært sammen i 7 år 26.feb :) Bor i leilighet,men har planer om å snart kjøpe oss hus :)

Vært prøver i 3 år... har pcos.

Skrevet

Jeg er 26 (straks 27) år, samboer de siste 4 årene, stasjonsvogn, katt og egen leilighet! :)

Venter ei lita snuppe de dagene her! :)

Skrevet

Hei!

Er gift og venter mitt 3 brn i slutten av august.

KOm som en overraskelse på oss, da vi trenkte litt hjelp med nr 1 (snart 3 år) og nr 2 (1 år i mars). Har pcos og i dette svangerskapet påvist svangerskapsdiabetes!

Klem:)

Skrevet

27 år her og bor sammen med samboer. Vi har en datter på 1 1/2 år fra før som vil bli 2 år når ny baby kommer til verden i august. Vi har ganske sammenfallende termin på den andre som hun første. Bor i Buskerud og jobber som sykepleier når jeg ikke er sykemeldt som nå.

Skrevet

Hva er pcos....?

Skrevet

jeg er 24 år kjøpte hus for et år siden bor i telemark har en sønn på 14 månder venter nummer 2 29okt vi gleder oss

Skrevet

glemte å skrive at jeg er forlovet med verdens beste mann har hvert sammen i 5 år skal gifte oss i 2010

Skrevet

hei hei :) jente fra nord på 20 år som har funnet kjærligheten nede i vestfold *langt hjem til mor!* er gravid i uke 14 om noen dager .. har en stesønn som bor hos oss fast . han er 7 år å i trassaldern:p men sånn er det med disse barna:)

Skrevet

Bor i Stavanger,38 år,samboer med verdens beste mann (og det er ikke noe jeg bare sier,alle sier at han er så snill og grei og bærer meg på gullstol;-) )Har ei stor datter på 18 år,fra tidligere og sammen med min kjære har jeg en gutt på snart 15 mnd og vi venter en liten til 08.08.08

Skrevet

Jente 19 *2008 prøver?*

Pcos er en hormonsykdom.. uregelmessig mens, ingen eggløsning, å ofte cyster på eggstokkene.. Så jeg må ta tabletter for å få eggløsning.. ganske kjipt :(

Skrevet

Hallo.

Er ei som er 36 år og i ekstase over at vi planlegger baby nå.

Jippi

har ei på 16 gutter på 12 og 14 år

Skrevet

hei :)

er ei jente på 24 år,har en jente på 3 år og en gutt på 2 år :D så venter jeg et lite vårmirakel som og er ei jente :D :D

Skrevet

Hei:-) Jeg er en jente på 28, snart 29. Kommer fra Bergen og er gift med min gode mann. Prøver på vår første. Er i 5.pp og håper så sinnsykt at spiren sitter snart!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...