Süsse Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Hvor står denne loven: Hvis man har bacon til kan man ikke ha sukker på? "Alle" sier at det ikke passer seg, men det er jo best!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Første tanke er *juck*, men så kom jeg på at jeg aldri har prøvd bacon med sukker på så jeg aner jo ikke hvor den loven står..
Huldretuss Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Salt og søtt er jo ofte godt sammen. Men bacon og sukker...
Süsse Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 Pannekaker med sukker på og bacon til da, vet du
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 ok, crepe eller norske pannekaker??? Crepe er jo med sjokoladepålegg i tillegg, det kan kanskje bli litt mye, men langpannekake er jo med flesk og den kan man jo sikkert ha sukker på.Selv om jeg fortsatt ikke vet hvilken liv det ville være brudd på..
Ikkelektuell Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Den står ingen steder, men det er jo bred enighet om at det ikke er godt. Det er dog bred enighet om at det er godt også, har jeg forstått. Selv spiser jeg gjerne den første pannekaka med begge deler, evt bare bacon, og så går jeg over til kun sukker på. Jeg kunne forresten spise sju og åtte pannekaker til middag da jeg var liten, men nå blir jeg stappa etter tre. Hvordan kan det ha seg?
.Ann. Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Den loven gjelder ikke hos meg. Her går det på bacon og sukker sammen. Nam nam ;-) Eller veslas variant, bacon og syltetøy.Stiller meg litt mer skeptisk til den.
Süsse Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2008 Hehe, ikke med sjokoladepålegg i tillegg nei. Langpannekake?
Ikkelektuell Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Langpannekake med flesk!? Enten så blander du sammen begrepa her, eller så er det bare i de delene av landet hvor jeg har oppholdt meg at langpanne-kake lages av sjokodeig og stekes i ovn.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 unnskyld, det heter vel egentlig fleskepannekake eller råmelkspannekake. Er så lenge siden jeg har spist noe av det at jeg har helt glemt hvordan det skrives. Husker at det var godt dog litt kraftig.. Bacon og syltetøy på pannekaka høres ikke godt ut, men nå skal jo minsten min ha ketcup på det meste så hvem er jeg til å dømme...
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 Ja, fy fader! Det er jo det som er godt!
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Pannekaker skal serveres med bacon, sukker og jordbær-/blåbørsyltetøy!!!! mmmm Men poteter til??? Hm
Kari Trestakk Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 For pannekakeelskere kan jeg anbefale en tur til Pannekakehuset på Bærums Verk. Utrolig hva man kan servere til pannekakene! Dessuten er det et veldig fint sted å ta med barn.
hårsår Skrevet 20. februar 2008 #14 Skrevet 20. februar 2008 Det er ingen lov som sier det =) Her på sørlandet spiser vi veldig mye komper med bl.a bacon oppi for dem som liker det. Det er da vanlig å ha både sukker og smør til å dyppe dem i. Så velbekomme!!!
Nitte Skrevet 20. februar 2008 #15 Skrevet 20. februar 2008 Pannekaker må da selvfølgelig serveres med både blåbærsyltetøy, sukker og bacon!!! Her kan vi også bruke pannekaker i stedet for lompe når vi griller pølse. Nam!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #16 Skrevet 21. februar 2008 Her går det bare fint med sukker på pannekakene og bacon til! Men vi bruker enda en ting til: Pannekaker med sukker og sitron, og bacon til, også blåbærsuppe til, nam nam, er supergodt. Yndlingsretten til onga
Happy Ignorant Skrevet 21. februar 2008 #17 Skrevet 21. februar 2008 Vi har pannekaker med sukker og lime, eller bacon/skinke og ost... men du må gjerne blande for min del, om du synes det er best!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #18 Skrevet 21. februar 2008 Fleskepannekaker med sukker på er jeg vant til. Det er godt, men det er ikke noe man spiser store mengder av, det blir fort kvalmt. Vurderte å ha det til middag i dag faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå