Gå til innhold

Mistet spiren, men er ved godt mot.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har vært uten datamaskin en god stund så jeg har ikke oppdatert meg her inne.Jeg Testet positivt 29.jan men mistet i 5/6 uke. Jeg sluttet da med klexane 40mg sprøytene. Noen dager senere begynnte jeg å få så vondt i leggen. Tenkte ikke så mye over det men det ble bare verre så jeg gikk til fastlegen min. Håpet jeg kunne få noe som kunne ta smertene. Vel det fikk jeg ikke. Ble istedenfor lagt inn på sykehus pga blodpropp i leggen. Tenkte mest på hvordan dette ville påvirke nye forsøk da merivan som vanligvis brukes etter blodpropp ikke kan brukes av gravide. Siden jeg ønsker å starte med et nytt forsøk etter neste mens så ble det til at jeg setter 2 klexanesprøyter 100mg til dagen. Dette skal jeg gjøre til helt fram til at jeg har født og 2 mnd ettepå. Det blir mye nålestikking de neste 18- 36 mnd. :-) Håper det er dette som skal til for at spiren sitter. Har mistet to ganger. Har testet for fakt. 5 Leiden, og hos meg er det genetisk.Ønsker alle her lykke til med barneproduksjonen. Kansje noen skal fortelle IKEA ati kke alle barn lages i hjemmet. (reklamekampanjen de har nå) Kansje de begynner å sponse oss.:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herrejemini vet hva du mener mht IKEA! Ikke akkurat min favorittannonse for tiden ;)

Godt å høre du er ved godt mot ArveSølve, litt av en prosess du er oppi! Du er en tøffing!

Selv fikk jeg også gledesbeskjed om positiv test for deretter å få kontrabeskjed om negativt resultat. Rakk ikke å glede meg så lenge, men var tungt likevel, men sammenlignet med alle dine sprøytestikk og blodpropp, off da er det jammen peanuts det jeg fordøyer nå.

Håper virkelig det ordner seg for deg neste gang!!

*Klem fra meg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...