Gå til innhold

Adrian trenger mellomnavn :P

Anbefalte innlegg

Da har vi funnet guttenavn til vår sønn, hvis vi nå en gang får en..

Adrian <3

Men så var det mellomvanet, da..

Blir det rart med Margido? Syns det er et pent navn, ikke så mange som har det :) Og det er DET vi er ute etter, et litt spesielt ett...

Adrian Margido?

Syns det var pent, jeg.. <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136912722-adrian-trenger-mellomnavn-p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Synes ikke det var usaklig. Halve Norge har jo både lest bøkene og sett serien Berlinerpopplene på TV i høst. Hadde aldri hørt navnet Margido før jeg leste boken jeg heller, men synes det er fint. Tror til og med jeg leste et sted at det var et navn som er mer brukt i trøndelag og nordover i landet. Navn blir jo ofte populære når de har vært brukt i TV-serier. Det er jo statistikkene helt klare på. Uansett Adrian Margido flyter fint synes jeg.

Så det funker?

Flyer det? Har sagt det så mange ganger til meg selv att det høres utrooolig pent ut nå.. Liker det bare bedre og bedre..

Da tror jeg vi har den i boks.. Bare å vente på at spira vil sitte =)

Morsomt å se etter navn.. Mange spesielle navn jeg har lyst på, så må vell bare lage unger, da.. Men blir vel neppe så mange att jeg får oppfylt alle navne-drømmene mine...

Vi elsker Adrian begge to, så blir garrantert det.. Men så er jentenavnet litt spesielt, så vi ville ha noe spesielt på guttenavnet også..

Derfor tenkte vi Margido som mellomnavn...

Jeg forbinder bare Margido med Flettdrid = Jacob Margido Esp + at moren min pleide å kalle meg Margido på fleip... Men det er vel alt i alt et helt ok navn, selv om jeg neppe hadde valgt det selv. Adrian liker jeg ikke, synes det er for feminint + at det er en navnetopp. Men godt dere har blitt enige om et navn i alle fall - det er jo hovedsaken .-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...