Gå til innhold

April: Var hos jordmor i dag, men jordmor var ikke fornøyd med hjerteslagene.

Anbefalte innlegg

Var på vanlig kontroll i dag hos jordmor, er i uke 29. Tok alle prøver som var bra, men når det kom til hjertlsagene var hun ikke fornøyd. De var litt uregelmessige og lå alt mellom 148 og 179 slap pr. min. Fikk besked om å reise hjem å legge meg og slappe av og komme tilbake imorgen tidelig kl 09. og har det ikke blitt bedre da skal jeg videre på UL og ta en ctg også. Så nå e rjeg litt lei meg her jeg sitter og urolig. Har hatt en del sterke kynnere de sisste daggen, men jeg kjenner masse liv der inne.

Har jo egentlig vært igjenom dette før med min første. Der ble jeg sendt i full fart fra jordmor med hjertelsag på 219 som mest, men det var bra med jenta når hun kom ut. EN hjertesåasialist tittet på henne når hun ble født og de kunne ikke finne noe feil.

Men er så redd noe er feil denne ganen.

Fortsetter under...

Aner ikke hva jeg skal si...Det må være veldig fælt å få en sånn beskjed! Jeg skjønner godt at du er redd og lei deg nå! MEN du skal jo inn igjen i morgen, og forhåpentligvis er alt bra igjen da! :) JEg kan såklart ikke love noe, men..du vet.. :) Jeg skal krysse fingrene for deg!!

Masse lykke til i morgen!

Stooor klem!!

Da har jeg vært hos jordmor igjen. Fikk høre hjerteslagene igjen og de lå p å160 slag i minuttet. Noe jeg syntes er helt ok, for det er jo vanlig. Med Siri så lå vi som sagt mye høyere. Men jordmor vil ha meg til utredning da. Noe som jeg syntes er helt greit, bedre med en sjekk for mye sier jeg.

Så ikke noe stress på meg elle rjeg må ikke hisse meg opp og det er jo lett med en trassete snart 3 åring i huset.

Så mannen skal gjøre husarbeid og alt sammen.MEN jeg fikk ikke noen sykemelding nå heller.

Ja ja nå skal jeg spise frokost og lese gravid bladet mitt.

Godt å høre at du er beroliget.

Helt rett som du sier, bedre med en skjekk for mye.

Skjønner at du blir engstelig. Kan bare tenke meg hvordan jeg selv hadde reagert nå.

Stor klem til deg : )

Skal på Fredrikstad sykehus nå på mandag den 3 mars for en ekstra UL. SÅ skal vi ta det derifra.

Skal bli spennende å høre hva de har å si.Om det blir ny termin, om alt er bra og om saker og ting er på gang som jordmor tror.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...