Gå til innhold

Påmeldte til 25.februar på Bari

Anbefalte innlegg

Dette er de som har meldt seg på hittil:

ingen_

termin 17 mai:) gleeder oss:)

Carina og Une med ny spire

Ice84

kristka, marsguttene

alice.

tino84

Swana

Ingefær

Kaktusan

Zuma

Mag2008

*lillemann*

Måånestråle

Pia 79 (15.08.08)

cuba06

Sugarplum med spire =)

Fiie

li77

Minervae

Hvis du har meldt deg på,men ikke kan komme,send meg en melding...

Hvis du ikke har meldt deg på enda,send meg en melding...

Fortsetter under...

velkommen skal du være... :)

anbefaler forresten alle å ta en titt på www.bari.no før treffet,menyen der kommer godt med... :)

fint om alle som har meldt seg på følger med på infoen jeg gir her og at dere er forberedt på muligens å måtte forhåndsbestille maten...(mange spisesteder som foretrekker det...) men jeg holder dere oppdatert om hva som skjer på denne tråden!!!

spread the word... :)

Annonse

ser ut til å bli ny rekord her...er vel over 30påmeldte nå... :)

har mailet med Bari og det ser ut til at det skal bli plass til alle,har bedt om å få fler småbord denne gangen da,så det ikke blir et langbord og noen få som må sitte "utenfor"...

holder på å vurderer om jeg kanskje skulle laget en quiz eller noe til treffet,gjøre det litt til en bordkonkurranse med en liten premie til vinnerbordet kanskje...noen meninger om det??

sånn at det ikke "bare" blir å skravle liksom,gjøre det litt annerledes og spennende...regner med konkurranseinstinktet er fullt i live hos de fleste av oss...

mitt har ihvertfall blitt sterkere med hormonene... :P

men jeg skal jo heller ikke delta,bare arrangerer jeg... :D

(jeg utarbeider selvfølgelig quizen OG ordner med premie...så ingen som trenger å tenke på det...)

quiz er kult da ;)

Hvis vi skal forhåndsbestille maten, når må Bari senest ha svar? Holder det lissom med mandag formiddag??

Gleder meg til å treffe nye folk, ser det er noen kjente nick fra før jul som dukker opp :-)

de sa ikke noe om forhånds,så regner med at vi bare bestiller etterhvert...

men allikevel greit å vite sånn omtrent hva man skal ha,så slipper man å bruke tid på å finne ut det der...

Lista per idag 23/02 kl18.30 (endelig liste??):

ingen_

Ice84

kristka, marsguttene

alice.

tino84

Swana

Ingefær

Kaktusan

Zuma

Mag2008

Destiny85

Bolleiovnen82:)

Anette *mamma i mars 08*

Bella 31

*lillemann*

Taziah

Juba77

CeciliePetrilie

carolij

Måånestråle

Pia 79 (15.08.08)

cuba06

Sugarplum med spire =)

Fiie

li77

Minervae

Telrúnya

Tina (ikke på BIM)

Minner enda en gang på om det er noen som står her,men ikke kan komme så send meg en melding...

Det samme gjelder for de som IKKE står her,men som VIL komme...

Er såpass mange påmeldte denne gangen og Bari ville gjerne ha et mest mulig nøyaktig antall...

(jeg er fortsatt i byen fra ganske tidlig av,så hvis noen vil treffes før er det bare å melde meg her for de som ikke allerede har mobilnr mitt,så får dere det...)

Annonse

det skal du ihvertfall ikke være redd for...er alltid noen nye tilskudd på treffene...jannamor var jo redd for det samme ved siste treff,men høres ut som hun storkoste seg... :)

man finner alltids noen man klaffer med...

Hei Flott at du ordnet så jeg kunne bli med. Jeg gleder meg. Jeg er også ny på treff, men jeg kunne gjerne tenke meg å møtes før fem hvis det var noen som kunne det (jeg har ikke mob nr ditt Zikosu). Flott at du har tatt initiativ til treff, bestilling, quiz o.l Kjempe bra : ) Jeg har litt problemer med å logge meg inn på min side, men det kan jeg prøve å ringe å fikse på man formiddag. Hadde vært koselig å få vite litt om de som skal på treffet. Jeg er 30 år, samboer, og vi venter en lita jente (tror de) 5 april. Bor på Risvollan, har bodd i Trh i 4 år (fant meg en trønder) og er fra Oslo.

Hei hei

Jeg glemte visst å passe meg for å få influensa før neste BIM-treff, så det har jeg fått denne gang.. Men jeg er stadig på bedringens vei (har vært feberfri siden torsdag så er ikke smittefarlig, har bare hoste og vondt i halsen), og hvis jeg orker, så kommer jeg! Satser på det :)

Juba77-hadde tenkt å sende deg en melding med nummeret mitt,men det kom ikke opp noen "send melding"-knapp på profilen din...så hvis du får til kan du sende melding til meg snarest,enten med ditt nr eller så jeg får sendt mitt til deg... :)

jeg drar hjemmefra i 9tiden imorra,så må få fikset det før den tid...får du ikke tak i meg her før det kan du prøve å kontakte Swana,hun skal også møte meg tidligere...

Måånestråle-huff,da også influensa av alle ting...håper du blir i god nok form til imorra da... :)

synd om du skal gå glipp av dette treffet også...

Hei igjen : ) Jeg kommer ikke inn på min side eller min profil så da vet jeg ikke hvordan jeg kan sende eller motta melding fra/til noen. Men hvis dere skal på Bari før så kan jeg komme 16 eller 16.30 (eller når dere kommer) og eventelt spørre betjeningen på Bari etter nicket ditt eller etter "barn i magen" bordet? Hilsen Juba77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...