maibaby-Ingrid2008 Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Tenker på en seng som kan vokse med barnet og som er betydelig mindre enn 60 i bredde og 120 i lengde på det minste. Hadde blitt veldig glad for tips om merke og hvor jeg kan få tak i en sånn.
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. februar 2008 Dytter i håp om at noen kan svare.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har kjøpt bedside crib på reflex. Kan ikke vokse med barnet, men har madrassmål på 40X90, og passet perfekt ved siden av sengen vår.... Kostet vel 1700, tror jeg...
Drangelina Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Jeg hadde stokke sleepi til førstemann, og var superfornøyd med sengen. Han bruker den ennå, og nå får vi nr to hvert øyeblikk. Har ikke lyst til å bruke så mye penger på en seng til, så jeg har kjøpt en brukt på FINN for 2300 kr. De holder seg jo så godt i verdi, så jeg regner med at jeg kan selge den for omtrentdet samme når mini har vokst ut av den.
Drangelina Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Glemte å si at siden den er så liten kan jeg ta og trille den ut av soverommet for å ha den som lekegrind i stuen på dagtid ( regner med at babyen har behov for å bli skjermet litt fra storebror innimellom : ), sånn at dermed sparer jeg utgiftene til en lekegring. Og ikke minst plassen den tar.. Så alt i alt ble det slett ikke en dyr seng : )
Piken på landet Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Viss dere har tenkt å ha mer enn et barn, så hadde jeg ikke lagt veldig mye vekt på den der "vokse med" funksjonen. Den får en ikke utnyttet dersom en har tenkt å ha et til barn etter bare 2-3 år. Vesla vår har brukt stokken til nå, men nå når vi får en til, vil vi jo bruke stokken til den nye. Så da må vi jo likevel kjøpe en juniorseng, som nykomlingen kommer til å overta når hun er vokst ut av sprinkelsenga. Er uansett ganske dyrt å utvide stokken fra sprinkelseng til juniorseng, må jo ha stokke madrass og stokke forlenger til sengebunn. Og stokke vet å ta seg betalt for alle sånne ekstra ting (samme gjelder sengehimmel og sprinkelbeskytter, var jo bare stokke sitt som passet, og det kostet flesk!). Så hos oss kommer vi aldri til å kjøpe utvidelsen til junior en gang. Så det ble til slutt en veeeeeeldig dyr sprinkelseng. Hadde ikke kjøpt den en gang til. Men det er veldig kjekt at sengen er så liten til å begynne med, og at den har hjul. Allikevel ikke verdt de pengene, så jeg hadde som deg heller prøvd å fått noe tilsvarende til under halve prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå