Gå til innhold

Flere "gamle damer" på rundt 42 her inne?

Petramora

Anbefalte innlegg

Melder meg på her jeg også, sjøl om jeg absolutt ikke føler meg som noen "gammel dame" hehe. Er 39 år, student på tredje året og venter den første 23 august. Ul slo fast at det var en gutt, akkurat som pappa'n trodde c",) Jeg hadde en jentefølelse (spør ikke meg hvorfor, neppe noe rasjonelt eller logisk tenkning innblandet i det...)

Jeg vet ikke, men t r o r at når man har blitt såpass voksen før man er så heldig å oppleve å skulle bli mamma så er det lett å nyyyyyte denne tiden på tross av små plager. Jeg har imidlertid full forståelse for at de som sliter med bekkenløsning ikke nødvendigvis nyter like mye som meg, jeg har vært heldig der. Men det er klart at litt plager, noen vondter her og der tror jeg alle opplever - men who cares - JEG ER GRAVID!!!!!!

Skal til legen om en liten stund, svangerkapskontroll + blodprøvesvar i forhold til lavt stoffskifte. Regner med at alt er helt fint, og håper på å få høre hjertelyd til junior - er liksom så lenge siden ul så nå hadde det vært fint med ett livstegn igjen. Jeg tror at jeg kjenner noen små spark (les bobler), men med morkaka i front er det nok mindre enn hva andre kanskje kjenner når de har kommet like langt.

Uansett, ha en strålende dag damer!!! Forresten, noen fra Elverumsområdet her??

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...