Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ingen klar 5 på bunn, men kan nevne eksempler på hva jeg ikke liker, hvertfall:

Liker ikke tunge, harde, "gammel-tante/onkel-aktige" navn...

Borghild

Bergliot

Ragnvald

Er heller ikke tilhenger av navn som overhodet ikke høres norske ut (misforstå meg rett...det kan være nydelige navn på utenlandske barn!), for eksempel:

Michelynn (som jeg så noen foreslo her på forumet...)

Jeg tar 3 på bunn på topp 40-lista:

Linnea

Leah

Nathalie

Lukas

Isak

Daniel

I tillegg kommer Raymond og Ronny og Vanessa og dets like, men det er det jo nesten ingen som heter nå likevel. Jeg synes det er mer interessant å se hvilke navn folk ikke liker av dem som er populære nå.

Hihi, det er morsomt hvor forskjellig smak man har:)

Men en ting jeg hadde mislikt sterkt, var hvis alle hadde lik smak som jeg har! Tenk så utrolig kjedelig...

Så: JA til et mangfold av navn og ulik navnesmak!

(Dette ble visst nesten som den kampanjen på skolene på 80- tallet: JA til et fargerikt fellesskap! Med hånd som logo. He-he.)

Annonse

Jeg har mange forslag til navn jeg ikke liker men, dette får være bunnlista :-)

Leander

Liam

Krisander

Athina

Carmen

Rosita

Tror hvis man velger litt spesiell navn, så er sjansen stor for mange synes navnene er fine og like mange synes de fæle.

Annonse

Enig med ma-85!

Leander er kanskje det verste navnet ever..

Krisander

Nataniel

Noel

Leon

Vanessa

Cassandra

Natalie/a

Viktoria

Lykke

Liker ikke sånne pompøse og høytsvevende navn.. Håper ingen blir såret, dette er bare min mening. Ville heller ikke valgt navn som Berit, Grete osv, men tok fra topp 40 listen/navn som ofte foreslås her.

Jeg slenger meg på...

Noen av de grusomste navna etter min smak:

Isabell

Vanessa

Michelle

Alexandra(og sånne drømmenavn som er litt hotte om dagen:)

Alva

Luna

Vilja

Tilie etc...

Nathaniel

Daniel

Ronny,Roger og disse klassiske...

Det finnes jo 1000-vis av navn, og dermed mange tusen jeg ikke ville ha valgt. Men kan nevne 5 som jeg ikke liker noe særlig:

Sæmund - tenker sæd

Njål - tenker snål

Snorre - tenker snørr

Ea - tenker på den fuglen som heter det + stakkas barn, bare 2 bokstaver fikk hun.

Ylva - tenker på vulva...

ja vi kan heller spørre hva som skjuler seg bak nicket til folk her inne..få høre nå da hvor STYGGE navn dere har.....er det mulig..

de fleste av dere har faktisk ramset opp de mest populære navna som har vært nå, syns dere det er hyggelig for mødre og andre at dere får folk her inne til å ramse opp å si hvor stygge navna er...hmmm..bare for de er pop..skjønner ikke helt detta jeg..må man ha et navn som kommer fra jesu tid eller kan man ikke hete noe som for eksempel Adrian å Leah, for det er pop..haha nei nydlige navn..alle er nydlige på sitt vis.å passer godt som regel til den personen som får navnet:)positivitet:)ja det liker jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...