Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvordan står det til med dere?

den ene dagen er jeg sikker på at den sitter - neste dag er jeg sikker på at den ikke sitter, går veldig opp og ned...

med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper at det går riktige veien for deg, du har jo testet positivt eller? Selv om krysset er svakt, så er det positivt!

Jeg merker egentlig ikke noe ennå, har tatt noen tester til for å liksom få bekreftet at det virkelig er positivt. Skal inn å ta blodprøve på fredag, blir spennende å se hvor høyt HCG jeg har. Fikk satt inn 2 egg.

Det må vel være flere som skal teste snart?

Skrevet

Har vært helt sikker siden jeg tok test på søndag egentlig jeg. Har følt på kroppen at jeg ikke er gravid. Og i dag på rugedag 13 er mensen på vei nå. Må ta en test i morgen tidlig bare for å ta den på dag 14 og ringe klinikken for å høre når vi kan komme i gang igjen. Regner med det blir til at de anbefaler 3 ivf. Ikke vist i å prøve å få til frys. Hadde to avbrutte fryseforsøk før jul pga slimhinna. Så egga i fryseren må bli liggende. Men får se i morgen:)

Skrevet

ja jeg hadde en smal strek - men stoler liksom ikke helt på den.. har tatt noen andre billig tester etterpå og de viser ingenting... huff... men har kjøpt clearblue igjen i dag og skal teste i morgen og fredagen i allefall for å se om det fortsatt kan være noe der.. ellers må jeg bare se den ene testen som en feil av et slag... skjønner ingenting jeg... blir i allefall kjempe skuffa...

men håper vi kan kjøre på med en gang med de to siste eggene i frysa... har hørt at noen har nevdt at en ikke trenger å vente ettersom jeg ikke har hatt egguthenting... noen av dere som vet?

Skrevet

Jeg er uke 7 jente, men lurer på noe. Jeg satte inn frysegg forrige onsdag. Jeg har ikke antydning til ømme pupper eller noe. Er det et dårlig tegn?

Skrevet

Hmmm... Her ble det nok negativ test igjen på tirsdag. Så nå har jeg sluttet på medisiner, og venter på blødning... Har snakket med sykehuset og har satt av tid igjen i uke 14... Nytt fryseforsøk om noen uker altså...

Nå skal jeg begynne med akupunktur til uken, og så lurte jeg på homopati i tillegg! Noen som har prøvd litt alternative behandlinger? Skal igang med 6 innsetting og begynner å føle meg en anelse desperat!

Skrevet

hei - jeg har desverre ikke prøvd noe alternativt desverre.

men er i dag på rugedag 12/13 - og sliter med at jeg er så varm hele tiden.. noen andre som er plaget med det?

Skrevet

Hei jente.

Etter neg test på RD11, svak strek på RD13, var BP negativ i dag... Ikke en eneste hcg var å spore... sukk...

Men jeg gir meg ikke og er snart igang igjen!

Lykke til jenter:-)

Skrevet

hei jenter... testa i dag - og den var negativ... og jeg som hadde fått et lite håp etterso den kom en tynn strek på en test.. det var skikkelig nedtur...

Skrevet

Jeg testa negatvt på RD11 på tirsdag, og skal egentlig teste igjen fredag morgen, men jeg tror jeg drøyer til lørdag.

Blir så skuffa hvis den er negativ selv om jeg egentlig burde være forberedt, at jeg syns det er bedre å gjøre det lørdag morgen, så kan vi rulle oss opp i en ball og synes synd på oss selv... Jeg var borte fra jobb tilsdag med migrene, og kan ikke ha en bortedag til denne uka syns jeg.

Vi satte inn to egg, så mitt håp er at mensmigrenen jeg hadde tirsdag kanskje var pga at det ene gikk til grunne, mens det andre klorer seg fast...? Har ikke hatt blødning ennå. Litt rosafarge på "crinone-slammet" som kommer ut er alt.

Vi er bare på første forsøk ennå, så får prøve å holde håpet oppe ennå en stund og ikke gå i grusen selv om vi skulle trenge flere runder. Når jeg leser om alle dere som har prøvd i årevis blir jeg helt stum av beundring over at dere holder dere oppreist i stormene.

Skrevet

Her blør jeg for fult. Tok test som var negativ i dag rugedag 14, som jeg regnet med. Har ringt klinikken og skal starte opp på tredje ivf etter påske engang. De måtte se litt på det når det passet best. Så da er det vel bare å se fremover mot våren og håpe på at neste forsøk går bedre:)

Tar meg en pause fra bim nå. Kommer nok innom i ny og ne for å se hvordan det går med dere her inne da. Men skal prøve å holde meg mest mulig borte og å fokusere på andre ting frem til neste ivf.

Ønsker dere masse lykke til dere som skal teste de neste dagene!! Håper på flere blå kryss:)

Skrevet

uff detvar leit... ser kanskje ut som det samme skjer med meg... så da ses vi kanskje på andre siden av påska. Prøv å kos deg i mens-

sender deg en gooood klem :)

Skrevet

Dritt. Nå kom mensen, på jobb. Jeg skulle testet i morges, men ville vente til i morgen, så jeg slipper å gå på jobb rett etter resultatet, men nå vet jeg ikke om det er noen vits i. Porsgrunn sa at når blødningen kommer nå, så betyr det gjerne at begge eggene ryker. Hadde et sittet igjen ville det tatt lengre tid, eller noe sånt.

Neste er fryseforsøk med innsett om 6 ukers tid.

Skrevet

hei:)

testa i dag på rugedag 14 - negativ, så det virker som løpet er kjørt her også...vet ikke helt hvordan jeg skal takle det... det skal ikke være så vanskelig å få et barn... det er så urettferdig....

skal teste igjen til søndagen.. men men.. regner ikke med at det er noe anderledes da..

Skrevet

Har blødd fra rd 14, men testa positivt idag, rd 16??!!?? Neg test rd 12, og tsta ikke rd 14, siden jeg blødde. Svak strek i dag, men utvilsomt en strek. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Hadde ingen flere tester i bakhånd, men hamstrer på vaktapoteket idag for mangetesting på morgenurin i morgen....

Skrevet

Ojoj, så spennende da!!! Det må være litt nervepirrende å blø, men samtidig få positiv test.

Det er jo noen somm får en blødning selv om de er gravide. Håper det er slik for deg, Lykke til!

Skal teste selv i neste uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...