Suretær Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 vet ikke hvorfor, men har plutselig fått en kjempe opptur nå som søknaden om ivf er sendt. Da jeg var til scanning igår (aih på lørdag) sa legen at vi hadde kjempegode sjanser ved ivf da slimhinnen min er optimal og jeg reagerer fint på alle hormoner. Er overbevist om at vi skal lykkes med dette. Dumt å skru forventningene opp? Kanskje, men jeg trenger VIRKELIG denne oppturen etter så mye dritt det siste året. Hurra, hurra hurra!!
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Heller håpe og glede seg med litt for høye forventninger enn å ta sorgene på forskudd! Selv om fallet blir høyere dersom det ikke går så har man hvertfall hatt det ok i prøveperioden Jeg er stort sett ved godt mot selv om vi har prøvd i 2 år nå. Fortsatt sikker på at det blir vår tur en gang! Skal til forsamtale i morgen så er veldig spent på hva som skjer videre
Suretær Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Spennende! Vi har prøvd like lenge som dere. Har en tett eggleder, så vi burde ha startet ivf prosessen for lenge siden, men bedre sent enn aldri. Hva er ditt problem da?
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Hurra hurra!!!! Er du blitt inseminert nå forreste? Skal se du ikke trenger ivf vettu
Suretær Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 Tik siste sprøyte med purogon idag, el sprøyte i morgen og ins. blir på lørdag. Tar ikke blodprøve, har ikke gjort det før heller. venter bare som vanlig jeg og fikk beskjed om å teste etter 13 dager. Hva med deg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå