Gå til innhold

Jeg er gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt utrolig. Kan ikke tro det. :-) Føler meg utrolig heldig. Dette var mitt andre ICSI/IVF forsøk. Jeg fikk også tre befrukta egg på frys denne gangen, men de var ikke av optimal kvalitet. Men hva gjør vel det nå?! :-)

Dersom alt går bra har jeg termin 31.10.08.

Jeg har ikke vært den mest aktive på forumet,men vet at det tenner håp å lese at noen lykkes. Håper alle dere tøffe damer også ser det blå krysset snart, slik at vi kan lage litt liv på Gravide slitere :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Som du sier så er det godt å se at andre lykkes. Håper vi alle er der snart.

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Ja - du har helt rett - det gjør godt å lese om de som lykkes.

Lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer!

Håper vi er mange som kommer etter:o)

Hilsen ruger på dag 4.

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!!!! Godt å høre at det går an å lykkes:) Er veldig spent jeg nå. Skal på UL på fredag, og kanskje uttak på mandag:) Jeg håper det lykkes! Du er vel overlykkelig nå du da?:):):)

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye! Kos deg masse fremover! Deilig å høre at det går til slutt. Det gir oss andre et håp.

Skrevet

Maase gratulasjoner. Det er veldig bra at du er her inne og informerer om at det virkelig funker. Viktig å tenke POSITIVT i en slik prosess :-) Masse lykke til med svangerskapet. Håper vi andre i forumet kommer etter snart også:-)

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Det varmer at dere er glad på mine vegne.

Og ja - jeg er lykkelig - men nesten enda mer overrasket! :-)

Lykke til jenter.

Skrevet

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!

Deilig å lese gode nyheter! :)

Vi andre kommer snart etter!!!! :)

Skrevet

Gratulerer så masse! Så spennende det blir framover. Håper jeg snart følger etter.

Skrevet

Gratulerer så mye, alltid gøy å høre fra dere som lykkes:) Nyt tiden fremover med voksende mage, og hold av plass på gravide slitere til en haug med jenter herfra;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...