Atomina Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Hei, vi er et kvinnelig par som har vært i Stork-prosessen i 1,5 år - jeg har hatt 6 inseminasjoner med like mange innbilte svangerskap og skuffelser. Det har vært tungt, med så mange forhåpninger og alle skuffelsene. Så vi bestemte oss for å satse på den yngre av oss, og tro det eller ei: Hun ble gravid på første forsøk! Så nå håper vi så inderlig at alt skal gå bra i månedene fremover. Dette er utrolig spennende og gøy. Hvis noen lurer på hvilke symptomer min kone fikk, så var det først og fremst sterke menstruasjonssmerter som begynte allerede 1 uke etter inseminasjon. Vi turte ikke helt å tro at det kunne være et symptom, men testen var kjempepositiv på dag 14! Endelig skal vår lille familie på 2 bli til 3.
Drømmefangeren Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Gratulerer så mye Det er en veldig spennende tid dere har framfor dere nå. Vi var på Stork i november og var så heldige å ble gravide på første forsøk. Så nå har vi rundet uke 16. Vi krysser fingrene for dere. Bare tenk positivt framover og nyt graviditeten
Deneb Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Gratulerer! ) Vi reiste først til Stork med kona. Hun ble gravid på 3. forsøket, så vi har ei jente på 15 mnd. ) Har også en gutt på 11 år, og nå er vi gravide med nr. 3 - og denne gangen ble det min tur. Jeg ble gravid på andre forsøket og er nå 4+3 (tror jeg). Hvor langt har dere kommet i svangerskapet?
Trooghåp76 Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Gratulere og lykke til i svangerskapet.
Mams-te-to Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Gratulerer så mye. Vi har en gutt på 18 mnd og hadde i lang tid planlagt at neste tur skulle bli min. Vi ønsket oss to relativit tett barn, og jeg startet tidlig med legesjekk og ble satt på horomonbehandling. Det varte og gikk med innbilte svangerskap og personlig skuffelse. Vi valgte da å satse på min kone, som da hadde full klaff på første forsøk med første mann. Å det klaffet på første forsøk igjen, så nå er vi gravide igjen i uke 14. Det er en fantastisk opplevelse å bli mor, om man bærer det frem selv eller ikke. Kroppen min er ung enda og håper at jeg selv får oppleve at det fysisk vokser ett liv. Men det tar så absolutt ikke gleden fra, at vi er så fantastisk heldige at en av oss blir så lett gravid. Kunsten er å glede seg sammen og for meg å kunne sette mine egne "behov " litt på sidelinjen. For når det kommer til stykket så er det fantastisk å få ta vare på den som bærer frem ett barn, som en får være så betydningsfull for.... Så lykket til og gratulerer med valg, prøvelser og gode fantastiske resultater
angelica-s Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Gratulerer så mye er så godt å høre om de det klaffer for:) da får jeg håpet mitt opp igjen jeg også klem
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer så utrolig mye:-) Jeg vil også ha en baby...snufs..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå