Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 20. februar 2008 #1 Del Skrevet 20. februar 2008 Synes jenta mi sover hele tiden jeg. Vi våkner ca 06, spiser og skifter bleie, leker en halv times tid til jenta vil sove igjen. Sover da ca 1-2 timer, litt kos og leking, så mat igjen. Hun sovner etter hver gang hun har spist nå. Alt ifra 1-4 timer. Det er godt å ha fått inn litt rutiner på det. Hun sluker til seg inntrykk og blir veldig fort sliten. Jeg leker en del med henne, men lar henne også ligge litt alene og putre:) Hvor mye sover barna deres og hvor mye lar dere de ligge alene når de er våkne? Jeg har funnet ut at ca 19.30- 20 er en god tid å legge henne for natta og det FUNKER nå!! Er oppe to ganger mellom 20 og 06 for mat, men det må man jo regne med. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136910890-sover-og-sover-og-sover/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Del Skrevet 21. februar 2008 Snuppa mi sover fra ca. midnatt til ca. kl. 07.00. På dagen varierer det litt alt ettersom hva vi holder på med. Hun sovner jo gjerne dersom vi går trilletur på formiddagen, men dersom vi er hjemme kan det ta litt lenger tid før hun sovner. Hun har vel 2 lange soveperioder (ca. 3 timer) i løpet av dagen og noen små lurer på 20-30 minutter spredt utover dagen. Jeg lar henne ligge for seg selv av og til når hun er våken så lenge hun ikke er urolig eller gråter. Hun sier jo klart i fra hvis hun vil ha selskap og da tar jeg henne enten i bæresjalet eller setter meg med henne og synger og leker. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136910890-sover-og-sover-og-sover/#findComment-136917007 Del på andre sider Flere delingsvalg…
du og jeg og vi to Skrevet 23. februar 2008 #3 Del Skrevet 23. februar 2008 Sønnen min sover også utrolig mye synes jeg. Han legger seg i 1930-tiden, og så står vi opp halv åtte. Da steller jeg han, småprater litt - så får han mat - og i halv ni-ni-tiden sovner han og sover et par timer. Så er han våken i 60-90 minutter, før jeg legger han ut i vogna - og der kan han gjerne sove i 2-3 timer. Så er han våken i halvanne time før han må ha en lur igjen. Så er han gjerne våken et par timer til jeg steller og legger han. Og når han er våken ligger han alene en del og leker med babygymmen. Det ser ut som om han storkoser seg, er kjempeivrig og fekter med armene, spreller med beina og prater til lekene som henger der. Hvis han kommer med misfornøyde lyder tar jeg han opp, men det kan gå ganske lang tid før han blir lei. Og ellers prater, tuller og leker vi. Men innimellom lurer jeg på om han ligger litt for mye alene - men han trives jo med det... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136910890-sover-og-sover-og-sover/#findComment-136943012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå