Gå til innhold

Å sende blomster som takk ...

Anbefalte innlegg

til alle som deltok under min fødsel og barsel opphold? En samlet blomsterbukett til de som deltok sendt til føde/barsel avd.

Hva synes dere om det??

Er sikkelig fornøyd med alle jormødrene/legene/barnepleierne som var i kontakt med oss i forbindelse med min/vår fødsel og barselopphold!!

Vil så gjerne gi de en oppmuntring for all den gode jobben de gjør/gjorde!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136910702-%C3%A5-sende-blomster-som-takk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vel en vanlig fødsel... men den varte veldig leng, og hun ble tatt med sugekopp fordi hun ikke kom seg ned i bekkenet og pulsen hennes begynte å synke... Mistet masse blod etter fødselen.

Men ser på det som en vanlig fødsel da jeg ikke vet om noe annet!!

Men føler jeg fikk veldig god kontakt med de som var til stede under min fødsel og alle var så gode og snille under hele fødselen og barseloppholdet!!

Vi fikk lov til å få blomster på barsel...

Hva definerer du som ekstra??

Hadde på slutten av fødsel 3 jordmødre, 1 barnepleier, 1 fødselslege, 1 anestilege, 1 barnelege og 1 barnepleier til stede i det hun kom ut... Så alt var vel ikke under normale omstendinger...

Men er så takknemelig at alle var så snille, gode, flinke og dette setter jeg stor pris på!!

Derfor jeg ville gi de som deltok i forbindelse min fødsel en oppmerksomhet....

Hvilken nytteting er det de på barsel/føde trenger??

Annonse

Vår gutt lå på intensiven en uke etter fødsel. Der fikk vi god kontakt med de som hadde ansvaret for magnus.

Vi leverte en kurv med frukt og sjokolader i etterkant, samt ett bilde av han og en hilsen.

Syntes tanken er fin og jeg tror de som jobber med det setter pris på det. De blir jo skjelt ut daglig av oss fødende - hehehehehhehehhehehe!!!!!

HI her....

Vår lille har blitt 12 dager nå og formen begynner å komme seg!!

Ja, synes selv det er en flott ting å gjøre når man er fornøyd med noen som har hjulpet deg, uansett om fødsel var " normal" eller ikke!!

Det skal så lite til å glede noen og det fins ingenting bedre enn å gjøre andre glade!! Og vise at man er takknemelig for at de var så flotte!!

Det er en liten gest for å vise at man er takknemelig for all den kjærlighet og omsorg man fikk!!

Hadde så mange jordmødre i løpet av døgnet at det er vanskelig å sette kun et navn på kortet og legene og barnepleierne var også fantastiske!! Så tenkte jeg kunne skrive at jeg ville si tusen takk til alle som deltok i forbindelse med min fødsel og opphold på barsel! Og signere med mitt navn....

Men må man sende en til føde og en til barsel... ligger i samme korridor??

St olav trheim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...