Gå til innhold

....Ja jenter,i går var vi på sykehuset for & utføre vendig av frøkena mi som sitter i seteleie...(samme som 3 tri)

Anbefalte innlegg

...hun satt kjemepfint til,& det er god plass i magen min ennå...men,neida,frøkena ville ikke rikke seg :)...fødselslegen som prøvde & snu henne var helt rød i fjeset,& hun måtte til & med ta seg en pause...men til ingen nytte.Hun har visst funnet sin perfekte stilling,& ferdig med det :o)

Så da blir det setefødsel på meg...noe som jeg egentlig helt fra starten hadde belaget meg på,& syns er helt greit :) jeg kan jo få keisersnitt,men vil ikke ha det da det tar så innmari lang tid & komme seg etter en operasjon.

& når det gjelder setefødsel får man epidural når riene starter,& påfyll med smertelindring helt til pressriene starter....da blir den fjernet slik at man kjenner disse pressriene godt & kan presse bebisen ut :)...

Personlig syns jeg nå at de riene man har i første fase er de vondeste,det er de man blir mest sliten & utmattet av....men,i dette tillfellet får man jo smertelindring & merker svært lite,eller ingen ting av de :o)

Gleder meg nå jeg :o

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...