*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 20. februar 2008 #1 Del Skrevet 20. februar 2008 ...hun satt kjemepfint til,& det er god plass i magen min ennå...men,neida,frøkena ville ikke rikke seg ...fødselslegen som prøvde & snu henne var helt rød i fjeset,& hun måtte til & med ta seg en pause...men til ingen nytte.Hun har visst funnet sin perfekte stilling,& ferdig med det ) Så da blir det setefødsel på meg...noe som jeg egentlig helt fra starten hadde belaget meg på,& syns er helt greit jeg kan jo få keisersnitt,men vil ikke ha det da det tar så innmari lang tid & komme seg etter en operasjon. & når det gjelder setefødsel får man epidural når riene starter,& påfyll med smertelindring helt til pressriene starter....da blir den fjernet slik at man kjenner disse pressriene godt & kan presse bebisen ut ... Personlig syns jeg nå at de riene man har i første fase er de vondeste,det er de man blir mest sliten & utmattet av....men,i dette tillfellet får man jo smertelindring & merker svært lite,eller ingen ting av de ) Gleder meg nå jeg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136910470-ja-jenteri-g%C3%A5r-var-vi-p%C3%A5-sykehuset-for-utf%C3%B8re-vendig-av-fr%C3%B8kena-mi-som-sitter-i-seteleiesamme-som-3-tri/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå