Gå til innhold

Hasj og alkohol.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg leser dere som faktisk vurderer å røyke hasj mens dere ammer deres eget barn blir jeg ganske enkelt forferdet.

Stoffene i hasjen sitter i kroppen i minst 3 uker, og kan påføre hjerneskader på ungen deres. Så om du pumper dagen før du røyker så gir du faktisk ungen din hasj i 3 uker fremover. Hvor idiotisk går det ann å bli! Vent til du er ferdig med å amme. Er du så desperat etter å røyke at du er villig til å skade ditt barn, ditt kjøtt og blod?

Jeg har selv røyket før jeg ble gravid, men det kunne ALDRI falt meg inn å røyke mens jeg ammer, og faktisk tror jeg ikke jeg skal røyke uansett fordi når du har et barn kan du ikke gå rundt å være dum ungdom lenger.. Du er mor. En forelder. Vil du at ditt barn også skal røyke?

Alkoholen gir promille, og som det er nevnt tidligere her,når promillen er null, er det null i morsmelk og. Derfor kan du pumpe deg før du drikker, og faktisk amme ungen din igjen når promillen er borte.

Jeg skammer meg på vegne av dere som sitter her å skriver åpenlyst at dere skal røyke hasj mens dere ammer ungen deres!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er merkelig lite informert til å være så "informerende". :-)

Skrevet

Jeg har selv røyket. Og min beste venninne røyket mens hun ammet, og litt under svangerskap og påførte ungen sin hjerneskader. Så ikke kom her og kom her

Skrevet

Det forandrer ikke hovedinnlegget. Det er fullt av faktafeil. Skjerpings. Og før du hogger usaklig videre, vil jeg si at jeg ikke mener THC er harmløst.

Skrevet

Hele poenget var at jeg skjønner ikke hvorfor det sitter folk her å prater om å røyke hasj med et spebarn i huset. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor noen utsetter ungen sin for dette.

Hvis folk har klart seg i 9 månders svangerskap uten en "joint" da klarer dem vel de 6-9 måndene med amming også..

Jaja sorry for faktafeil men poenget var at jeg ikke skjønner hvorfor dem absolutt skal røyke under amming.. Det er grusomt

Skrevet

Poenget er jo ikke at man ikke klarer seg. Det er ikke alle som utvikler et rusproblem selv om det selvfølgelig er beklagelig at enkelte gjør det. Fint at du klarer deg, syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...