Gå til innhold

huff! - halsbrann!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He-he, skjønner problemet. Jeg er en skikkelig godterimomser og drikker brus selv om det gjør vondt.

Vet ikke om en kan bruke samarin. Hører noen som anbefaler natron, men det virker da også ganske ekkelt.

Gaviscon er ihvertfall veldig vondt og ikke hjelper det stort heller.

Annonse

Jeg våkner om nettene fordi jeg har halsbrann. Tygger mandler, både gaviscon tab. og flytende (smaker så vondt, at noen ganger foretrekker jeg halsbrannen), og drikker melk. Melk funker best for meg, men kan våkne igjen etter en halv time, og da er det like ille igjen;-(

Heihei!

Er også skikklig plaget av halsbrann. Tar noen piller som heter Titralac, anbefaler de. Tok Gaviscon i begynnelsen, men ble bare utrolig dårlig av de. Det som er med blant annet Gaviscon er at den kun legger seg som et lokk på de sure oppstøtene. Titralac smører og fjerner den. Merker veldig forskjell. Har også blitt obs på at jeg ikke bøyer meg framover eller ligger på siden. Ihvertfall ikke mer en nødvendig. Har også spist nøtter i det siste og det hjelper. LYKKE TIL!

liker ikke gaviscon jeg heller,men link 1100mg tyggetabletter syns jeg er geniale...

også vaniljestang/is eller melk er godt...

det høres kanskje litt rart ut,men sitronvann funker faktisk også...

halsbrann er bare ekkelt,så håper du ble noe klokere på alle tipsene du har fått...

• 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg er også plaget av halsbrann og fant ut noen ting som hjelper meg: 1. ikke spise rett før leggetid, minst 2-3 timer. ( unngå sterk mat også)

2.sove med høy pute.

3. ligge på venstre side(med det samme jeg snur til høyre får jeg halsbrann)

4.Før leggetid drikke vann og så flytende gaviscon( og skylle munn med vann etterpå pga smaken)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...