Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Finner ingen steder på nett om gravide kan spise blodmat. Kan man det?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 den er jo ikke rå da..så steker du den i tilegg..og det inneholder masse jern, så jeg vil tru det er sunt å spise blodpølse for gravide..jeg har iallefall gjort det i tidligere svangerskap..har ikke hørt man ikke skal gjøre det..
Fornøyd med tøybleier Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 er ikke reglen at det de skadelige bakteriene dør ved oppvarming på 70 grader? (gjennomstekt/kokt).
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 maten kokes jo i 1,5 time før den er ferdig. Er jo blod i vanlig kjøtt også
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Mammaen min var hekta på blodpudding da hun gikk gravid med meg (og jeg går for normal å være, he-he). Siden du trengte et hurtig svar så går jeg utfra at du allerede er i ferd med å innta måltidet! Vel bekomme!
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Da mamma gikk med meg for 25 år siden, fikk hun beskjed av legen om å spise blodmat. Om ting har forandret seg siden den gang vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå