Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å flytte fra London til Moss

Trives dere der i Moss?

Posativ og nagativ?

takk for svar ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en venninne som bor dær med sine 3. hun bor dær pga at det er veldig fint for barna. di kan springe ut å leke uten at hun må tenke på trafikk osv. selv synes hun at hun blir litt ensom å har egentlig lyst å flytte til oslo...

Skrevet

Usj...Mosselukta er til å dø av....

Skrevet

Hei!

Jeg er fra Moss. Kan anbefale Moss veldig. Ser at mosselukta blir dratt fram. Den er overdrevet og en myte. Kan lukte akkurat ved fabrikken. Men ingen andre steder. Synes det lukter værre i Sarpsborg. Lukte litt av fyllinga for tiden, men det jobber de med.

Moss er bra for barnefamilier. Masse morro å finne på. Flott natur og masse fine strender som kan nyts både om vinteren og sommeren.

Noe mer du lurer på er det bare å spørre :-)

Skrevet

Nei, takk gud. Mosselukta...

Skrevet

Jeg bor også i Moss.. =) Trives kjempe bra her og kommer aldri til å flytte herfra =)

Den mosselukts syntes jeg folk skal slutte å nevne altså... Er som hun over her skrev, lukter bare ved fabrikken, og lukter ikke hele tiden, og ihvertfall ikke over hele byen..

Er flott natur rundt omkring her, fine badestrender, masse å finne på, både sommer og vinter..(Bondegården i Råde har åpent så og si hele året,også har man Jegstad gård ved Vestby som er åpen om sommeren)..

Kråkeslottet lekeland er jo supert for barna eller så har man jo Lekefabrikken i Sarpsborg som det ikke er lange kjøreturen til =)

Mange fine tur områder osv =)

Skrevet

Det luktes i hvertfall godt på E6'n når man passerer Moss under rette værforhold. Det samme når man kjører tog igjennom MOss.

Skrevet

Kjørte toget forbi Moss..makan til dritlukt skal man lete lenge etter..usj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...