Gå til innhold

Slankemafiaen


mamma-til-2-jenter

Anbefalte innlegg

Noen som husker "slankemafiaen"? Vi var en gjeng slankere her for 3-4 år siden, vi holdt på noen måneder men så sklei det ut.

 

 

Uansett, jeg trenger (fortsatt) noen å slanke meg sammen med. Enten fra slankemafian eller noen nye =) Noen som henger seg på?

 

Jeg skal ned 16-20 kg i løpet av 2008. Veier i dag i overkant av 86 kg, og er 173 cm høy. Jeg er 26 år.

 

 

Bli med da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

 

Jeg tror ikke jeg kommer til å gå i "mafia" kategorien når det kommer til slanking, men jeg har som mål å gå ned 6 kg. Men jeg kjenner meg selv såpass godt at det ikke nytter med noe diett. Satser på litt ekstra mosjon, og litt mindre usunn mat. Hvordan har du tenkt til å angripe det? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

 

Jeg begynte på mandag, og denne gangen prøver jeg å tenke livsstilsendring. Jeg er skikkelig godtoman, og jeg tenker å lære meg å spise kaker og søtsaker i moderate/normale mengder. Så jeg skal ikke gå på diett jeg heller, jeg prøver å spise det jeg har lyst på, men i passelige mengder. Prøver å spise grønnsaker oftere enn før, drikke minst 2 liter vann om dagen, og har jeg spist en middag som innehar mange kalorier en dag, prøver jeg å spise magrere dagen etter.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Det høres ut som vi tenker samme fremgangsmåte! Jeg har også sukker/godis som hovedfiende, og greier jeg å være flink der, så tror jeg en del er gjort! Men det er vanskelig, jeg har så mange dårlige vaner på det området! Du kan godt sende meg en PM hvis du vil holde litt "slankekontakt", er ikke så glad i å legge ut alt for masse info om meg selv på åpne forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...